پیروزی نفت آبادان و گچساران در هفته نهم لیگ برتر واترپلو

هفته دوم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های نفت آبادان و گچساران پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز(جمعه) با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و پالایش نفت آبادان در استخر ۹ دی تهران پیگیری شد که تیم زیر ۲۰ سال نفت آبادان موفق شد با نتیجه ۱۹ بر ۵ حریف خود را از پیش رو بردارد و با یک پله صعود در رده سوم جدول قرار گیرد.

در ادامه این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف هم رفتند که تیم نفت آبادان در یک دیدار یکطرفه موفق شد نیروی زمینی ارتش را با نتیجه ۲۵ بر ۵ شکست دهد و با کسب این پیروزی تا پایان هفته نهم در رده دوم جدول قرار گیرد.

طبق برنامه ریزی انجام شده برای هفته نهم این مسابقات مقرر بود دو تیم نفت و گاز گچساران و شهید نوفلاح در استخر آزادی گچساران به مصاف یکدیگر بروند که با توجه به عدم حضور نوفلاح در گچساران این دیدار در هر دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان با نتیجه ۵ بر صفر به سود نفت و گاز گچساران به ثبت رسید.

با پیگیری هفته نهم لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه همچنان با ۲۱ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور باقی ماند. پالایش نفت آبادان و رعد پدافند با ۱۷و ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

نتایج هفته نهم(هفته دوم دور برگشت) سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۴۹زیر ۲۰ سالنیروی زمینی ارتش۵ ۱۹ پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۱۰/۲۲
۵۰عمومنیروی زمینی ارتش۵۲۵پالایش نفت آبادان۱۴۰۲/۱۰/۲۲
۵۱عمومنفت و گاز گچساران۵۰شهید نوفلاح ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
۵۲زیر ۲۰ سالنفت و گاز گچساران۵۰شهید نوفلاح ۱۴۰۲/۱۰/۲۲

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.