پیروزی امیدیه و پدافند در هفته یازدهم لیگ برتر واترپلو

هفته چهارم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های امیدیه و پدافند پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته یازدهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز(جمعه) با تقابل دو تیم شهید نوفلاح و نفت و گاز امیدیه در استخر ۹ دی تهران پیگیری شد که تیم زیر ۲۰ سال امیدیه توانست با نتیجه ۱۳ بر ۸ میزبان را از پیش رو بردارد.

در ادامه این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف یکدیگر رفتند که امیدیه در یک دیدار یکطرفه موفق شد نوفلاح را با نتیجه ۲۱ بر ۹ شکست دهد و با نهمین پیروزی خود تا پایان هفته یازدهم در صدر جدول پیشتازی کند.

همچنین از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز جمعه استخر بین المللی ۹ دی میزبان دیدارهای دو تیم تهرانی رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش بود که رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال توانست با نتیجه قاطع ۲۰ بر ۵ نیروی زمینی را از پیش رو بردارد و در رده سنی بزرگسالان نیز بار دیگر رعد پدافند موفق شد در دیداری یکطرفه نیروی زمینی را با نتیجه ۲۷ بر ۲ شکست دهد.

با پیگیری هفته یازدهم لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با ۲۷ امتیاز همچنان صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور باقی ماند. رعد پدافند و پالایش نفت آبادان با ۲۱ و ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

نتایج هفته یازدهم(هفته چهارم دور برگشت) سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۵۹زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح۸۱۳ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۰۶
۶۰عمومشهید نوفلاح۹۲۱ نفت و گاز امیدیه۱۴۰۲/۱۱/۰۶
۶۱زیر ۲۰ سال رعد پدافند۲۰۵نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۱/۰۶
۶۲عموم رعد پدافند۲۷۲نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۱۱/۰۶

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.