ابوترابی فرد: با مدیریت رضوانی شاهد تحولات خوبی در فدراسیون هستیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید دارند که باید کارها به دست جوانان سپرده شود و ما امروز در فدراسیون شنا شاهد آن هستیم که این امر محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه دهمین دوره رقابت‌های واترپلو جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید دارند که باید کارها به دست جوانان سپرده شود ما امروز در فدراسیون شنا شاهد آن هستیم که این امر محقق شده است و با حضور محسن رضوانی در رأس مدیریت فدراسیون شنا شاهد تحولات خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه «از نزدیک در جریان فعالیت‌های فدراسیون شنا هستم»، گفت: مدیریت فدراسیون شنا از کمک تمامی پیشکسوتان و بزرگان این رشته استفاده می‌کند و از نظر آنها بهره می‌برد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات شرایطی را فراهم می‌کند که واترپلوی ایران در جایگاه بهتری قرار بگیرد. این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی بود تا جایگاه واترپلوی ایران را نشان دهیم.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.