دو برنز و یک نقره حاصل کار خلیقی در مسابقات جهانی شیرجه مستر

عباس خلیقی شیرجه رو پیشکسوت ایران در رقابت های جهانی شیرجه بزرگسالان دوحه قطر موفق به کسب دو مدال برنز و یک نقره در رشته های تخته سه متر، یک متر و سکو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات جهانی شیرجه بزرگسالان از چهارم اسفند در مرکز ورزش های آبی حمد، استخر مسابقات شیرجه آغاز و تا هشتم پیگیری می‌شود.

عباس خلیقی و هادی نیکو نژاد دو شیرجه رو پیشکسوت ایران در این مسابقات شرکت کردند. پس از پیگیری رشته های انفرادی این رقابت ها عباس خلیقی موفق شد ابتدا در ماده تخته ۱ متر رده سنی ۶۵-۶۹ سال پس از شیرجه رو های آمریکا و اتریش بر جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد. خلیقی پس از آن در ماده تخته ۳ متر انفرادی این رده سنی بار دیگر موفق به کسب نشان برنز این مسابقات شد. نمیاندگانی از اتریش و آمریکا به ترتیب اول و دوم شدند.

در سکو نیز خلیقی پس از نماینده کشور اتریش دوم شد و مدال نقره این ماده را از آن خود کرد.

هادی نیک نژاد نیز در رشته سکوی رده سنی ۶۰-۶۴ سال چهارم شد و در تخته یک متر انفرادی هفتم و تخته سه متر انفرادی نیز ششم شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.