پیام تسلیت رییس فدراسیون شنا در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در پیامی، شهادت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و دلسوز کشور و همراهان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ متاسفانه باخبر شدیم حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهانش حین خدمت و انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت رضوانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت رئیس جمهور فقیه و شریف ایران، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه که حین خدمت و انجام وظیفه به مقام والای شهادت نائل آمدند موجب تاثر و اندوه ملت ایران گردید.

بدون شک خدمات و دستاوردهای این عالم پارسا و مجاهد در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار خواهد ماند. از همین رو اینجانب ضمن عرض تسلیت این فاجعه دردناک و اسفبار به مقام معظم رهبری، خانواده های داغدار و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب