جدول رده‌بندی لیگ برتر واترپلو

تا پایان هفته سوم دور برگشت بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو، تیم های دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب با 13 و 12 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت های لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳ هر هفته حساس تر می‌شود. در مسابقات هفته سوم دور برگشت توقف دانشگاه آزاد و پیروزی سپاهان فاصله امتیازی را در صدر جدول به عدد یک رساند.

در مسابقات این هفته دانشگاه آزاد صدرنشین این فصل از رقابت های لیگ برتر ۸ بر ۸ مقابل شهبازی زنجان متوقف شد و فولاد مبارکه سپاهان نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم ۹ بر ۷ نفت امیدیه را از پیش روی برداشت. با احتساب این نتایج سپاهان ۱۲ امتیازی شد و فاصله دوامتیازی خود را با دانشگاه آزاد به عدد یک رساند تا هفته های پیش رو نفس گیرتر پیگیری شود.

نتیجه مسابقه دو تیم چوکا تالش و نفت و گاز گچساران هم به دلیل حاضر نشدن تیم تالشی ۵ بر صفر به سود نماینده گچساران اعلام شد.

با پایان یافتن مسابقات در هفته سوم دور برگشت، جمعه (۱۹ دی ۱۳۹۳) فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد به ترتیب مقابل نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه به آب می‌زنند.

 

نتایج هفته سوم دور برگشت بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی ۸ – شهید شهبازی زنجان۸

فولاد مبارکه سپاهان۹ – نفت امیدیه۷

 

 

 جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته سوم دور برگشت:

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۷ ۶ ۰ ۱ ۸۹ ۴۵ ۴۴+ ۱۳
۲ فولاد مبارکه سپاهان ۷ ۶ ۱ ۰ ۸۵ ۵۵ ۳۰+ ۱۲
۳ شهید شهبای زنجان ۷ ۳ ۲ ۲ ۶۸ ۶۳ ۵+ ۸
۴ نفت امیدیه ۷ ۲ ۴ ۱ ۶۳ ۸۲ ۱۹- ۵
۵ نفت و گاز گچساران ۷ ۲ ۵ ۰ ۵۲ ۶۳ ۱۱- ۴
۶ چوکا تالش ۷ ۰ ۷ ۰ ۲۰ ۶۴ ۴۹- ۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.