نتایج روز دوم چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی 

دومین روز از چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی جشن پایان تابستان در استخر قهرمانی آزادی با مشخص شدن نفرات برتر پنج ماده به پایان رسید.

در این رویداد رقابتی  که ۶۵۴ شناگر از سراسر کشور شرکت کردند.

شناگران در روز دوم مسابقات در ۵ ماده‌ی ۴۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۲۰۰ متر مختلط انفرادیو ۴x۱۰۰ متر آزاد تیمی رقابت کردند.

در ماده ۴۰۰ مار آزاد رده سنی ۱۷-۱۵ سال محمد قاسمی از مدرسه شنا نور تهران با زمان ۴ دقیقه، ۴ ثانیه و ۵۲ صدمثانیه قهرمان شد.

دانیال جهانگیری از پایگاه قهرمانی آزادی با زمان ۴ دقیقه،  ۸  ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه به مقام دومی رسید.

امیر علی سنجیده از مدرسه شنای نور تهران با زمان ۴ دقیقه، ۱۸ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده ۴۰۰ متر آزاد رده سنی ۱۳-۱۴ سال؛ امیر عباس پایگانه از سرزمین شنا با رکورد ۴ دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه، سورنا خدایاری زاده از شهید نوفلاح با زمان ۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه و احسان حدادیان از تیم هرمزگان با زمان ۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده ۴۰۰ متر آزاد رده سنی ۱۸ و ۱۸ سال به بالا،حسین قاسمی مینو از پایگاه قهرمانی آزادی ب با زمان ۴ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه، پوریا سید جعفری از استخر شهید حججی مشهد با زمان ۴ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه و محمد مهدی حاجری از مدرسه شنای نور نور تهران با زمان ۴ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۴ صدم ثانیه اول تا سوم شدند.

در ماده ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۱۳-۱۴ سال، علیرضا رحمانی از تیم شهید نوفلاح با زمان ۳۲ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید.

ارسلان بهرامی کیا از تیم وال اصفهان با زمان ۳۲ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه دوم شد.

فرهام رحمانی از هیات ورزشهای آبی مازندران با زمان ۳۳ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۱۵-۱۷ سال ، علیرضا عرب از سرزمین شنا با زمان ۲۹ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه قهرمان شد.

امیررضا نعیما از استخر ۹ دی تهران با زمان ۲۹ ثانیه و ۶۰ صدم ثانیه به مقام دومی رسید.

آراد مهدی زاده از پایگاه قهرمانی آزادی با زمان ۲۹ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه در جایگاه سومی ایستاد.

در ماده ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۱۸ و بالای ۱۸ سال، مهران قاسم زاده اصل از باشگاه آریس با زمان ۲۹ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه، معراج توروه از استخر شهید حججی مشهد با ۲۹ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه و پارسا مهربان از پایگاه قهرمانی آزادی ب با زمان ۲۹ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۵-۱۷ سال ، محمد پارسا صفایی از استخر شهید حججی مشهد با زمان ۵۷ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه، صدرا هاتف از پایگاه قهرمانی آزاد با زمان  ۵۹ ثانیه و ۸ صدم ثانیه و سینا ولی زاده از مدرسه شنای نور تهران با زمان ۵۹ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۸ و ۱۸ سال به بالا، سیدامیرهومن میرمنتهائی از مدرسه شنای نور تهران با زمان ۵۸ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه، پوریا رسائی از مدرسه شنای نور تهران با زمان ۵۸ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه و امیر مهدی بختیاری از باشگاه آریس با زمان ا دقیقه و ۲۷ صدم ثانیه اول تا سوم شدند.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۳-۱۴ سال 

یاشار بهزادی از دلفین البرز با زمان ۱ دقیقه و ۴ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه، مهدی احمد‌راده از هیات آذربایجان شرقی با زمان ادقیقه و ۵ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه اول تا سوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رده سنی ۱۳-۱۴ سال، متین جاوید دشتکی از تیم سرزمین شنا با زمان ۲ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه، ارسلان بهرامی کیا با زمان ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه و امیر عباس پایگانه از تیم سرزمین شنا با زمان ۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رده سنی ۱۵-۱۷ سال، علیرضا عرب از تیم سرزمین شنا با زمان ۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه، امیر علی سنجیده از تیم مدرسه شنای نور تهران با زمان ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه و امیر حسین کریم خان زند از تیم مدرسه شنای نور تهران با زمان ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رده سنی ۱۸ و بالای ۱۸ سال، مهران قاسم زاده اصل از تیم باشگاه اریس با زمان ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه، میلاد میرشاهی از تیم استخر شهید حججی مشهد، ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه و محمد امین سعدی از تیم استخر ۹ دی با زمان ۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه اول تا سوم شدند.

در ماده ۴x۱۰۰ متر مختلط تیمی رده سنی ۱۳-۱۴ سال، تیم‌های سرزمین شنا با زمان ۴ دقیقه، ۳ ثانیه و ۸۰ صدمثانیه، اریس با زمان ، ۴ دقیقه و ۵ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه و شهید نو فلاح با زمان ۴ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه  اول تا سوم شدند.

در ماده ماده ۴x۱۰۰ متر مختلط تیمی رده سنی ۱۵-۱۷ سال، پایگاه قهرمانی آزادی با زمان ۳ دقیقه، ۳۷ ثانیه و ۴۳صدم ثانیه، مدرسه شنای نور تهران با زمان ۳ دقیقه، ۳۸ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه و استخر شهید حججی مشهد با زمان ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه به عناوین اول تا سوم رسیدند.

ماده ۴x۱۰۰ متر مختلط تیمی رده سنی ۱۸ و ۱۸ سال به بالا، پایگاه قهرمانی آزادی ب با زمان ۳ دقیقه و ۳۵ ثانیه، باشگاه اریس  ۳ دقیقه، ۳۵ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه و مدرسه شنای نور تهران با زمان ۳ دقیقه، ۳۶ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه اول تا سوم شدند.

این مسابقات پنج شنبه و جمعه در استخر قهرمانی آزادی ادامه خواهد داشت.

نتایج کامل روز دوم در فایل پی دی اف:

نتایج کلی روز دوم فینال

image_printپرینت مطلب