دانشگاه آزاد تنها تیم بدون باخت در مرحله مقدماتی

با برگزاری مسابقات هفته پنجم دور برگشت بیست‌ وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو دانشگاه آزاد با برد فولاد مبارکه به روند بدون باخت و صدرنشینی خود ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر واترپلو با تداوم پیروزی های دانشگاه آزاد اسلامی و توقف شهید شهبازی زنجان همراه شد. در دو دیدار برگزار شده این هفته صدرنشین لیگ برتر مقابل نزدیک ترین تعقیب کننده خود پیروز شد و فاصله امتیازی خود را با تیم دوم جدول به عدد سه رساند.

در تهران دانشگاه آزاد با حساب با ۱۲ بر ۱۰ فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد. نفت و گاز گچساران هم با نمایش خوب خود و با نتیجه ۸ بر ۸ شهید شهبازی را در زنجان متوقف کرد. در ادامه این رقابت ها آخر هفته جاری با برگزاری دو دیدار معقوقه از هفته اول دور برگشت، تکلیف تیم های راه یافته به مرحله پلی آف بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو مشخص می شود.

 

نتایج مسابقات هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی ۱۲–۱۰ فولاد مبارکه سپاهان

شهید شهبازی زنجان ۸–۸ نفت و گاز گچساران

نفت امیدیه ۵- صفر چوکاتالش

 

 

جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته پنجم دور برگشت:

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۹ ۸ ۰ ۱ ۱۱۲ ۶۱ ۵۱+ ۱۷
۲ فولاد مبارکه سپاهان ۹ ۷ ۲ ۰ ۱۰۸ ۷۹ ۲۹+ ۱۴
۳ شهید شهبای زنجان ۹ ۴ ۲ ۳ ۸۱ ۷۱ ۱۰+ ۱۱
۴ نفت امیدیه ۹ ۳ ۵ ۱ ۷۴ ۹۳ ۱۹- ۷
۵ نفت و گاز گچساران ۹ ۲ ۶ ۱ ۷۲ ۸۴ ۱۲- ۵
۶ چوکا تالش ۹ ۰ ۹ ۰ ۲۰ ۷۹ ۵۹- ۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.