آرشام میرزایی:هدف شناگران بازی های آسیایی است

شناگر ملی ایران گفت: اردوی تمرینی تیم ملی شنا به صورت غیر متمرکز برای آمادگی در بازی های آسیایی پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو شناگر تیم ملی در مورد تمریناتش گفت:بعد از برگشت از رقابت های جهانی شنا که در کشور اسپانیا برگزار شد، پس از ١۰ روز استراحت تمرینات تیم ملی شنا به صورت غیر متمرکز پیگیری شد. من هم تمرینات را هر روز پیگیری میکنم. روزهای زوج به کار بدنسازی می پردازم و روزهای فرد روزی سه ساعت شنا می کنم.

شناگر جوان تیم ملی در مورد آمادگی بدنی و برنامه های خود یادآور شد: در حال حاضر تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می کنم و تنها شناگر حاضر در اردوی تیم ملی شنای تهران هستم. در مدت یک ماه از آغاز برنامه هایم در تیم ملی با توجه به فصل گذشته تمرینات، از آمادگی بهتری برخوردار هستم زیرا تمرینات نیز در سطح پیشرفته تری پیگیری می شود. از هفته آینده دونوبت در روز شنا می کنم که این موضوع فشار تمرینی را بیشتر می کند.
وی ادامه داد: سایر شناگران به دلیل مشغله های تحصیلی، در شهرهای خود زیر نظر مربیانی که فدراسیون برای آنها در نظر گرفته است تمرین می کنند و رکوردهای خود را نیز به فدراسیون اعلام می کنند. البته هنگامی که به تاریخ مسابقات نزدیک شویم اردو به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
آرشام میرزایی با اشاره به بازی های آسیایی افزود: هدف تیم ملی شنا از اردوی تمرینی شرکت در بازی های آسیایی ٢۰١۴ اینچون کره جنوبی است که امیدوارم برنامه ها ادامه دار باشد تا بتوانیم در این بازی ها در چند ماده فینالست شویم. اگر بتوانیم در اردوهای برون مرزی نیز شرکت کنیم به آمادگی بالاتری دست پیدا خواهیم کرد.
وی با اشاره به مسابقات مسافت کوتاه در زنجان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور مسافت کوتاه که وایل آبان ماه در استان زنجان برگزار می شود برای شناگران مفید خواهد بود. باید به این نکته اشاره کنم که فدراسیون قصد دارد پایان هر ماه یک مسابقه شنا برگزار کند تا شناگران بتوانند در آن شرکت کرده و خود را محک بزنند که این می تواند برای شناگران تیم ملی تاثیر بسیاری داشته باشد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب