نشست مدیرکل ورزش وزارت دفاع نیروهای مسلح با رئیس فدراسیون شنا

سرهنگ حق شناس، مدیرکل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در دفتر ریاست فدراسیون شنا با محسن رضوانی رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز (یکشنبه) سرهنگ حق شناس، مدیرکل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در دفتر ریاست فدراسیون شنا با محسن رضوانی رئیس فدراسیون دیدار و در خصوص شرایط  فعلی رشته های تحت پوشش فدراسیون شنا و ظرفیت های مشترک فدراسیون و وزارت دفاع و همچنین تعامل هرچه بیشتر این دو مجموعه برای بهبود شرایط ورزش‌های آبی گفت و گو کرد.

در این دیدار محسن رضوانی با تشریح توانمندی های فدراسیون شنا در خصوص ظرفبت های ورزش های آبی، آمادگی خود را برای همکاری با ارگان های مختلف به ویژه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای پیش برد بعد همگانی و قهرمانی رشته شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد.

همچنین سرهنگ حق شناس با اشاره به سخت افزارهای موجود در وزارت دفاع همچون استخر های تحت پوشش این ارگان ابراز امیدواری کرد، با همکاری فدراسیون شنا در راستای سلامتی جامعه بویژه ورزشکاران وزارت دفاع قدم های مثبتی برداشته شود.

IMG_9823 IMG_9825 IMG_9828 IMG_9835 IMG_9853 IMG_9818

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.