استرس زیادی داشتم/ المپیک تجربه ارزشمندی بود

تنها شناگر المپیکی ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات المپیک، استرس بالا و وجود برخی مشکلات در راه آماده سازی خود را دلیل ناکامی اش در این رقابتها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محمد بیداریان پس از ثبت رکورد ۵٢ ثانیه و ٩٣ صدم ثانیه در جمع خبرنگاران گفت: نشد که رکورد خودم را بزنم. رکورد ایران دست خودم است که سه سال قبل با زمان ۵١ ثانیه و ٣١صدم ثانیه به ثبت رسیده است. اما مشکلات زیاد بود و امیدوارم که مسئولان از عملکرد من راضی باشند.

وی افزود: در مسابقه بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردم استرس داشتم، ضمن اینکه در مدت آماده سازی هم مشکلاتی داشتم که اجازه نداد تا به هدفم که جابجایی رکورد ملی بود، دست یابم.

بیداریان در مورد تجربه حضور در المپیک نیز گفت: حضور در المپیک تجربه خوبی است. آنقدر که استرس و فشار در این مسابقه وجود دارد، در هیچ مسابقه‌ای نیست. امیدوارم که بتوانم چهار سال دیگر هم در المپیک باشم و جبران کنم.

وی در مورد تمرین خود در لندن زیر نظر مربی آلمان گفت: این مربی روی من شناخت زیادی نداشت و نمی توانست در این مدت کوتاه کمک زیادی کند.

بیداریان در پایان در پاسخ به این سئوال که مشکلات شنای ایران را چه می‌دانید که تا به حال نتوانسته‌ایم به رکورد ورودی المپیک دست یابیم، گفت: موضوعات مختلفی در این رابطه وجود دارد که تغییرات مدیریتی، کمبود امکانات سخت ‌افزاری و نبود برنامه بلند مدت از جمله مشکلات شنای ایران محسوب می شود.

image_printپرینت مطلب