ایران – استرالیا؛ فرصتی برای اثبات شایستگی جوانان واترپلو ایران

تیم واترپلو جوانان کشورمان امروز پنجشنبه برای قرار گرفتن در جایگاه هشتم تا دوازدهم جهان پیکاری سخت و نفس گیر مقابل استرالیا میزبان مسابقات جهانی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، جوانان واترپلو ایران پس از کسب دو پیروزی مقابل تیم های ترینیداد و ازبکستان و صعود از مرحله گروهی، امروز درحالی با تیم قدرتمند استرالیا مصاف خواهند کرد که انگیزه های بالایی برای قرار گرفتن در بهترین جایگاه در میان ١٢ تیم برتر جهان دارند.

تیم استرالیا که از امتیاز میزبانی برخوردار است در گروه دوم مرحله مقدماتی با پیروزی برابر تیم های نه چندان مطرح نیوزلند(١۰-۶)، کلمبیا (١۵-٢) و آفریقای جنوبی (١۵ – ۴) و شکست برابر کرواسی (۶ – ٨) به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرده است.

از سوی دیگر تیم واترپلو جوانان کشورمان پس از انجام ۴ مسابقه در مرحله مقدماتی که اوج درخشش تیم دیدار با ازبکستان بود، نشان داده به هماهنگی و انسجام تیمی مطلوبی دست یافته و بازیکنان جوان کشورمان به اعتماد بنفس لازم برای رویارویی با تیم های صاحب نام جهان دست یافته اند و می توانند با اتکا به این خودباوری جایگاه بالاتری را در رقابتهای جهانی بدست آورند.

واترپلوئیست های جوان کشورمان با وجود نداشتن دیدارهای تدارکاتی بین المللی در مرحله آماده سازی تاکنون در مسابقات قهرمانی جهان درحد انتظار ظاهر شده اند اما این تیم با چهره های مستعد و جویای نام خود نشان داده می تواند حتی تیمی غیرقابل پیش بینی باشد و حریفان خود را غافلگیر کند.

دیدار با استرالیا فرصتی است تا جوانان واترپلو ایران شایستگی های خود را در آوردگاه جهانی ثابت کنند و با نمایشی قابل قبول از اعتبار واترپلو ایران و آسیا برابر میزبان مسابقات جهانی دفاع نمایند.
دیدار تیم های واترپلو ایران و استرالیا ساعت ٢۰ به وقت محلی (١۵ به وقت تهران) در ورزشگاه چلنچ شهر پرتث استرالیا برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب