بایدشرایط حضوربخش خصوصی در واترپلو فراهم شود/حفظ حرمت مربی تیم ملی برهمه واجب است

دروازه بان ملی پوش تیم واترپلو آزادی خوزستان گفت: حضوربخش خصوصی در واترپلو می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه واترپلو کشور داشته باشد و باید برای این حضور برنامه ریزی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،علیرضا شهیدی پور دروازه بان تیم آزادی خوزستان که در دو دیدار گذشته تیمش مقابل تیم های شهبازی زنجان و کوثر گیلان جزو بهترین بازیکنان تیمش بود در خصوص کیفیت فصل جاری لیگ برتر واترپلو گفت: کیفیت لیگ در سال جاری نسبت به فصل گذشته سطح پایین تری دارد و این در حالی است که تیم های کمتری نسبت به سال گذشته در لیگ برتر حضور دارند و انتظار می رفت تا کیفیت مسابقات بالاتر باشد.

وی تصریح کرد: بحث کیفیت لیگ واترپلو رابطه مستقیمی با حضور بخش خصوصی دارد که به اعتقاد من باید با برنامه ریزی و زمینه سازی مناسب بستر حضور این بخش در رشته واترپلو فراهم شود.

شهیدی پور همچنین در خصوص برخی اتفاقات رخ داده در ابتدای دیدار آزادی خوزستان و شهید شهبازی زنجان گفت: بنده ابتدا باید بگویم نگه داشتن حرمت مربی تیم ملی بر همه واجب است، متاسفانه در بازی مقابل شهبازی زنجان دو نفر از بازیکنان مان را به دلیل عدم تعهدات مالی باشگاه در اختیار نداشتیم و در لحظه آغاز دیدار نیز همانگونه که در جریان هستید، رضا اجاق یکی از بهترین بازیکنان مان را بدون هیچ گونه رای تعلیق یا محرومیتی از دست دادیم که امیدوارم فدراسیون و بویژه سازمان لیگ واترپلو و کمیته انظباطی نسبت به این موضوع واکنش مناسب نشان دهند. در واترپلو سابقه نداشته کسوت یک مربی آن هم به در سطح ملی اینگونه کوچک شمرده شود.

وی در پایان خاطر نشان شد: پخش زنده مسابقات لیگ واترپلو در توسعه و گسترش این رشته بسیار تاثیرگذار است که در این میان رسانه ها به خصوص شبکه ورزش در مقابل این رشته و علاقمندان به آن مسئولیت سنگینی برعهده دارند و امیدوارم رسانه ها با انجام رسالت واقعی خود در قبال رشته های آبی به ویژه شنا، شیرجه و البته واترپلو در جهت ترویج و جذب علاقمندان به این رشته گام بردارند.

گفتنی است از سوی سازمان لیگ برتر واترپلو علیرضا شهیدی پور دروازه بان تیم آزادی خوزستان، به عنوان بهترین بازیکن دیدار با شهید شهبازی زنجان انتخاب شد که با برتری ٧ بر ۴ تیم خوزستان به پایان رسید.

image_printپرینت مطلب