برای المپیک ریاضت می کشم/ باید عقب ماندگی های شنا را جبران کنیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محمد بیداریان در گفتگو با خبرگزاری ایرنا با بیان این مطلب افزود:‌ در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز بازیهای المپیک لندن تمریناتم سه نوبت در روز انجام می شود که یک نوبت آن به تمرین با وزنه و بیرون از آب اختصاص دارد.

وی افزود:‌ تغییرات چهار سال گذشته لطمات زیادی به بدنه شنای کشور وارد کرده است و پس از المپیک پکن ما دو سال بد را پشت سر گذاشته و دو سال ماقبل را نیز به جبران ضررهای ناشی از عقبگرد سطح فعالیتها گذرانده ایم.

دارنده سهمیه “وایلد کارت” شنا دربازیهای المپیک لندن درعین حال افزود: ‌از سوی فدراسیون فیزیوتراپ، ‌ماسا‍ژور و امکانات ورزشی در اختیارم قرار گرفته است و تمرینات به صورت جدی در حال انجام است.

بیداریان افزود: تغییرات پی درپی فدراسیون فرصت آماده سازی و برنامه ریزی کلان را از این مجموعه سلب کرده بود و امیدوارم با درایت مدیریت کنونی بتوانیم از هم اکنون برای المپیک بعدی برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

وی گفت:‌مدیریت جدید فدراسیون خوشبختانه کادر فنی را ابقاء‌ کرد تا بدنه فدراسیون بیش از پیش لطمه ندیده و این کادر با قوت هرچه بهتری به کار خود ادامه دهد.

بیداریان در پایان اظهار امیدواری کرد تا مسئولان ورزش کشور با درایت خود ضمن پشتیبانی از مسئولان فعلی آمادگی برای حضور قدرتمند در المپیک دوره بعد را هموار سازند.

براساس این گزارش برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا درگفت وگو با ایرنا در این خصوص یادآور شد ‌: فدراسیون از تمامی امکانات برای آماده سازی هرچه بهتر نماینده دارای وایلد کارت شنای کشورمان بهره می برد.

به گفته وی، بیداریان دوران خدمت وظیفه را طی می کند و مراحل قانونی پرداخت دستمزد ماهانه وی طی شده و همانند سال گذشته این حقوق از ابتدای سال جاری پرداخت خواهد شد.

نیک بین افزود:‌ دو ورزشگاه آزادی و نهم دی به منظور انجام تمرینات روزانه در اختیار دارنده وایلد کارت شنای کشورمان قرار گرفته و فدراسیون از وجود یک مربی خارجی و دو کمک مربی ایرانی برای تحت نظر گرفتن ایشان بهره گرفته است.

image_printپرینت مطلب