برتری جوانان واترپلو ایران مقابل نماینده باشگاهی ترکیه

تیم واترپلو جوانان کشورمان که در اردوی تدارکاتی ترکیه به سر می برد در نخستین دیدار تدارکاتی خود موفق شد مقابل نماینده باشگاهی ترکیه به برتری دست یابد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در این دیدار که بعد از ظهر سه شنبه در استخر اختصاصی باشگاه “آدلایت” شهر استانبول ترکیه و در میان استقبال پر شور هواداران این تیم برگزار شد، تیم واترپلو جوانان کشورمان با نمایشی قابل قبول موفق شد حریف قدرتمند خود، که در جایگاه چهارم مسابقات باشگاهی ترکیه قرار دارد را با نتیجه ١٣ بر ٩ شکست دهد.
در این دیدار تدارکاتی که تیم “آدلایت” از سه بازیکن بزرگسال سود می برد، جوانان واترپلو کشورمان موفق شدند با یک بازی با انگیزه، هماهنگ و هجومی حریف سرشناس ترک خود را با شکست بدرقه کنند و به یک پیروزی روحیه بخش در راه آماده سازی خود دست یابند. تیم واترپلو جوانان کشورمان قرار است عصر امروز چهارشنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم باشگاهی “یشین یورد” ترکیه برود.
گفتنی است تیم واترپلو جوانان ایران که خود را برای مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا در قزاقستان آماده می کند از جمعه گذشته اردوی آماده سازی خود را در استانبول ترکیه برپا کرده است و قرار است پس از پایان این اردوی ٩ روزه، روز دوشنبه به کشور بازگردد.
مسابقات واترپلو جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ٨ الی ١۶ شهریور ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب