برتری فولاد ماهان و نفت و گاز امیدیه مقابل حریفان/خانی وسنتیک بازیکنان برتر

هفته دوم از دور برگشت بیست ودومین دوره لیگ برتر واترپلو با پیروزی تیمهای فولاد ماهان و نفت و گاز امیدیه برابر میهمانان خود به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته دوم از دور برگشت بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو عصر امروز جمعه ٢٩ دی ماه با انجام ٢ دیدار به پایان رسید که در اصفهان فولاد ماهان سپاهان در دیداری نزدیک وحساس با نتیجه ١۰ بر٩ میهمان خود نفت وگاز گچساران را با شکست بدرقه کرد و در دیگر دیداردرامیدیه نفت این شهر١٣بر١۰ شهید شهبازی زنجان را از پیش رو برداشت.
شایان ذکر است در نخستین دیدار این هفته نیز تیم آزادی خوزستان پنجشنبه شب ١۰بر٨ مقابل کوثر گیلان به برتری دست یافت،بدین ترتیب در پایان هفته دوم از دور برگشت(هفته هشتم) تیم فولاد ماهان سپاهان با١۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های نفت امیدیه و آزادی خوزستان به ترتیب با ١۴ و ١۰ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

خانی وسنتیک بازیکنان برتر

ناظران دیدارهای امروز امیر حسین خانی وهاروی سنتیک را به عنوان برترین بازیکنان دیدارهای امروز انتخاب کردند.

در دیدارهای برگزار شده امروزجمعه ناظران این بازیها امیر حسین خانی(بازیکن نفت امیدیه) را به عنوان بهترین بازیکن دیدار نفت امیدیه و شهبازی زنجان و هاروی سنتیک کروات(بازیکن فولاد ماهان) را برترین بازیکن دیدار فولاد ماهان سپاهان ونفت وگاز گچساران انتخاب کردند.

image_printپرینت مطلب