بزودی استخرهای استانها در اختیار هیئت های شنا قرار می گیرد

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به کمبود امکانات هیات ها به عنوان بازوهای اجرایی فدراسیون در استانها، از واگذاری استخرهای شهرستانها به هیات های شنای استانها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، برانوش نیک بین در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیئت شنای استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته و موافقت وزیر ورزش و جوانان بزودی با دستور شخص وزیر کلیه استخرهای شنا در استانها در اختیار هیات های شنا قرار می گیرد.

وی گفت: این اقدام در راستای قهرمان پروری و کشف استعدادهای رشته شنا به عنوان یکی از رشته های پر مدال المپیک صورت می گیرد.

وی افزود: برای تقویت شنای استانها این آمادگی را داریم دو مربی خارجی فدراسیون را برای دوره های آموزش شنا و واترپلو و نظارت بر کار مربیان به استانها اعزام کنیم.

سرپرست فدراسیون شنا با اشاره به احداث پنج استخر سه گانه در استانهای کشور گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون ساخت استخرهای سه گانه در هر یک از مراکز استانهاست که این امر با حمایت مسئولان استانی میسر می شود.

وی همچنین از برپایی اردوی تیم ملی جوانان و شرکت در تورنمنت مجارستان برای حضور قدرتمند در مسابقات واترپلو ی قهرمانی آسیا که در امارات برگزار می شود خبر داد.

علی روشن مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به ساخت ٣ استخر سرپوشیده در استان گفت: این استان آمادگی دارد برای ارتقای سطح آموزش شنا نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی اقدام کند و همچنین برای ساخت استخرهای تخصصی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، همچنین با اشاره به تلاش این استان برای ایجاد امکانات مناسب برای جذب جوانان به ورزش، با واگذاری استخر تحت پوشش شهر بجنبورد به هیات شنای خراسان شمالی موافقت کرد و آمادگی خود را با در اختیار قرار دادن سایر امکانات استانی به هیات شنای این استان با حداقل شرایط مالی اعلام کرد.

image_printپرینت مطلب