بنیامین قره‌حسنلو: توجه به شناگران بیشتر شده است

ملی پوش شنای ایران گفت: تیم ملی شنا خود را برای مسابقات داخل سالن آسیا آماده می‌کند و اکنون توجه بیشتری به شناگران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنیامین قره حسنلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما بیان کرد: خوشحالیم از اینکه مسئولان نسبت به شناگران توجه بیشتری نسبت به گذشته دارند و ملی پوشان اکنون که خود را برای مسابقات مسافت کوتاه داخل سالن آسیا که به میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود، آماده می کنند با هیچ مشکلی  مواجه نیستند. این در حالیست که تا چندی پیش مسئولان استخرها با قرار ندادن زمان تمرینی مشخص  به شنا گران به نوعی به آنها بی احترامی می کردند.

وی افزود: تمرینات ملی پوشان شنا برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی از ۲۷ خرداد آغاز شده و تا ۲ تیر ادامه می‌یابد که این تمرینات در روزهای زوج دو نوبتی در استخرهای بین المللی آزادی و ۹ دی انجام می‌شود و در روزهای فرد یک نوبت است.
ملی پوش شنای کشورمان ادامه داد: هدایت تیم ملی شنای ایران برعهده عباسعلی کشتکار است و خشایار حضرتی وی را همراهی می کند.
قره حسنلو افزود: شرایط همه شناگرانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند مساعد و رکوردهای تمرینی کاهش پیدا کرده است و امیدواریم که هرچه زودتر با کاهش رکوردها بتوانیم در مسابقات رسمی افتخار آفرینی کنیم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب