تیم ملی واترپلو ایران مغلوب قهرمان آسیا شد/ رقابت ایران و کویت برای نایب قهرمانی

تیم ملی واترپلو کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات کاپ آسیا مغلوب قزاقستان قهرمان بازیهای آسیایی گوانگجو و نماینده آسیا در المپیک ٢۰١٢ لندن شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، ملی پوشان واترپلو کشورمان عصر امروز سه شنبه در چهارمین روز مسابقات واترپلو کاپ آسیا در کویت به مصاف تیم قدرتمند و صاحب نام قزاقستان رفتند و در پایان در دیداری خشن و پربرخورد نتیجه را ١٣بر ٨ به حریف سرشناس خود واگذار کردند.

در این دیدار تیم کشورمان در وقت های اول و دوم پا به پای حریف نامدار خود پیش رفتند ولی از وقت سوم بازی رو به خشونت گذاشت که حاصل آن مصدومیت یک بازیکن قزاق از ناحیه بینی و آسیب دیدگی رامتین اوسطی از ناحیه چشم بود، ضمن اینکه رومان پلاچیک سرمربی اسلواک تیم ملی نیز به دلیل اعتراض به قضاوت ضعیف داوران اندونزی و کویت با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت تیم ملی اخراج شد.

با وجود شکست سنگین تیم ملی واترپلو کشورمان مقابل قزاقستان، کادر فنی تیم ملی از جنگندگی و تلاش ملی پوشان کشورمان در اجرای برنامه های تاکتیکی و فنی رضایت داشتند و عملکرد بازیکنان تیم ملی را قابل قبول عنوان کردند.

تیم ملی واترپلو کشورمان فردا چهارشنبه در پنجمین و آخرین روز مسابقات واترپلو کاپ آسیا به دیدار کویت میزبان مسابقات خواهد رفت.

تیم کویت امروز موفق شد با نتیجه ٧ بر ۴ تیم ازبکستان را شکست دهد تا نظیر تیم کشورمان صاحب ٢ برد و یک شکست از سه مسابقه شود. با توجه به شرایط مشابه تیم واترپلو کشورمان و کویت، دیدار اختتامیه این رقابت ها از حساسیت ویژه ای برخوردار خواهد بود و این دیدار تیم نایب قهرمان را مشخص خواهد کرد.

تیم کویت با استفاده از امتیاز میزبانی تلاش دارد تا با بکارگیری تمامی عوامل تاثیرگذار تیم پیروز مسابقه حساس فردا مقابل ایران باشد و حداقل بر سکوی نایب قهرمانی بایستد ولی با وجود بازیکنان باتجربه و کلیدی ایران در پست های مختلف تیم کشورمان می تواند با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده ضمن شکست تیم میزبان بر سکوی دومی کاپ آسیا تکیه بزند.

در مسابقه فردا مقابل کویت رومان پولاچیک که در دیدار با قزاقستان از بازی اخراج شد بر روی نیمکت تیم ملی واترپلو حضور نخواهد داشت و در غیاب او کامبیز رخشانی مهر مربی تیم ملی هدایت تیم کشورمان را در این مسابقه حساس برعهده خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب