جوانان ایران مغلوب تیم قدرتمند استرالیا شدند/ فردا مصاف با برزیل برای جایگاه نهم تا دوازدهم جهان

تیم واترپلو جوانان کشورمان در پنجمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مقابل استرالیا میزبان مسابقات تن به شکستی سنگین داد تا فردا برای کسب جایگاه نهم تا دوازدهمی جهان به مصاف برزیل برود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در ادامه مسابقات قهرمانی جوانان جهان و در ششمین روز این رقابتها که در شهر پرتث استرالیا جریان دارد، عصر امروز تیم واترپلو جوانان کشورمان که به جمع ١٢ تیم برتر جهان صعود کرده است، به مصاف تیم قدرتمند استرالیا رفت و در پایان با نتیجه ٢١ بر ٢ مغلوب تیم میزبان شد.

در این دیدار که در ورزشگاه چلنج شهر “پرتث” استرالیا و در حضور تماشاگران پرشمار استرالیایی برگزار شد، تیم استرالیا در یک بازی کاملا برتر و سرعتی موفق شد از همان ابتدای ابتکار عمل را بدست بگیرد و مانع از بازیسازی واترپلوئیست های جوان کشورمان شود بطوری که تیم کشورمان تنها دوبار موفق شد توپ را از خط دروازه استرالیا عبور دهد.

از سوی دیگر اشتباهات و کم تجربگی بازیکنان تیم جوانان و بازی برتر تیم استرالیا موجب شد تا در این دیدار سخت تیم کشورمان بارها دروازه خود را بر روی مهاجمان حریف بازشده ببیند.

با این شکست تیم جوانان کشورمان فردا جمعه و از ساعت ١٨:٣۰ به وقت محلی (١٣ به وقت تهران) برای کسب رده نهم تا دوازدهمی مسابقات جوانان جهان به مصاف تیم برزیل برود.

جوانان ایران در مرحله تعیین رده بندی تیم های جهانی در صورت پیروزی مقابل برزیل برای جایگاه نهم تا دهمی پیکار خواهند کرد و در صورت شکست برابر برزیل برای جایگاه یازده تا دوازدهمی تلاش می کنند.

نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان با حضور ٢۰ تیم از روز ١١١ آذر به میزبانی استرالیا آغاز شده و ١٩ آذر ماه با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب