دوره مربیگری بین المللی شنا در مشهد افتتاح شد

دوره مربیگری بین المللی شنا زیر نظر مدرس برجسته فدراسیون جهانی از امروز به میزبانی هیات شنای خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، این دوره مربیگری با هدف ارتقا سطح کیفی و آشنایی مربیان با دانش روز مربیگری و تمرینات آماده سازی رشته شنا از صبح امروز در مرکز آموزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی آغاز شد.

این دوره کلاس مربیگری که به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت با حضور ٣۰ تن از مربیان برتر و فعال رشته شنا متشکل از قهرمانان اسبق و مربیان کارآمد استانها برگزار می شود.

“فرناندو دلگادو” مدرس بین المللی فدراسیون جهانی شنا کار تدریس این دوره کلاس مربیگری بین المللی شنا را که در دو بخش تئوری و عملی بر عهده دارد.

بیومکانیک در شنا، فیزیولوژی، تمرینات در خشکی و بدنسازی از جمله مباحث تئوریک این دوره مربیگری به شمار می رود ضمن اینکه شرکت کنندگان یک دوره تمرینات بدنسازی در آب را به صورت عملی تجربه خواهند کرد.

در پایان این دوره که به صورت فشرده و در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون نهایی گواهینامه شرکت در دوره دریافت خواهند کرد.

مجید مشتاق عشق سرپرست هیات شنای خراسان رضوی مسئولیت مدیریت این دوره را بر عهده دارد ضمن اینکه محسن سمیع راده به عنوان نماینده فدراسیون بر عملکرد این دوره نظارت خواهد داشت.

اسامی نفرات شرکت کننده در این دوره عبارتند از: محمد علی مرادی از استان قم، امیر هوشنگ درخشان از چهارمحال بختیاری، مجید شمسی از استان مرکزی، بهزاد حسینی از آذربایجان شرقی، حمید ولی زاده از خراسان رضوی، رامین امیری از کرمانشاه، مسعود داوودی از مناطق نفت خیز جنوب، عباسعلی کشتکار از استان فارس، حشمت طاهری از استان خوزستان، امین سهیلی و رحیم عادل از آذربایجان شرقی، احمد سمندری و فرهاد خائفی از استان اصفهان، قبادی و اسکندری از استان زنجان، مسعود جوکار و هومن بهرامی از استان البرز، خشایار حضرتی، حامد رضاخانی، محسن سمیع زاده، علی رحیمی، بکتاش قیدی، حشمت اله اجاق، احسان سوری، کیانوش بافقی نیا، فرشاد کرمی، محمد جواد مهمان نواز، رضا حبیبی و مجید فرزانفر از استان تهران، ابوطالب مشهور، محمدرضا خلیلی فر، عظیم عظیمی از استان گیلان.

image_printپرینت مطلب