رضوانی: نتایج ملی‌پوشان ایران قابل قبول است

محسن رضوانی از عملکرد تیم های شنا، شیرجه و واترپلو در مسابقات قهرمانی آسیا هند ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی، رئیس فدراسیون پس از کسب مدال برنز تیم ملی واترپلو جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا-رده‌های سنی در هند بیان داشت: موفقیت تیم واترپلو برابر ازبکستان را تبریک می گویم. مسابقات حساس شده بود قزاقستان، ازبکستان و ایران شانس گرفتن مدال را داشتند، ایران خوشبختانه موفق شد مقام سوم را کسب کند.

رئیس فدراسیون ادامه داد: تیم‌های واترپلو در این دوره از مسابقات جوان بودند، خوب و بد بازیکنان در طول مسابقات فاصله زیادی داشت ولی خداراشکر در بازی آخر بازیکنان ایران یک بازی خوب و منطقی از خود ارائه دادند و با برنامه‌ریزی مربیان توانستیم ازبکستان را شکست دهیم. ایران جزو تیم های خوب مسابقات بود و در این مسابقات از مدال بی نصیب نماند.

رضوانی در مورد شنا نیز توضیح داد: شناگران ما خوب کار کردند. طبق نظر کمیته فنی نتایج آن ها قابل قبول است. شناگران بزرگسال در حال آماده کردن خود برای مسابقات انتخابی المپیک هستند و روز چهارشنبه در جلسه کمیته فنی در مورد انتخاب نفرات برای اعزام به این مسابقات بحث خواهیم کرد.

این مقام مسئول درباره شیرجه هم عنوان داشت: این رشته در دو رده سنی گروه C و آزاد آغاز شده که تاکنون در بزرگسالان یک نقره و یک برنز در رده سنی گروه C به دست آورده ایم. فدراسیون در این رشته یک برنامه مدون را دنبال می کند و باید ادامه دهد، آن هم توجه به نوجوانان و رده سنی ۱۲ -۱۳ سال و رده سنی پایین تر است که شیرجه روهای خوبی داریم که انشالله آینده خوبی برایشان رقم زنیم.

وی درخصوص برنامه آینده تیم واترپلو اضافه کرد: تیم ملی بزرگسالان واترپلو خودش را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می کند. تیم ژاپن هم با وجود این که در المپیک حضور دارد بازهم در این مسابقات شرکت می کند و این کار ما را سخت می کند. سعی کردیم چند بازی تدارکاتی برای تیم هماهنگ کنیم که با آمادگی به مسابقات بروند. تیم ملی زیر ۲۰ سال واترپلو هم باید در مسابقات جوانان جهان در کویت شرکت کند. وقتی کاروان ایران از هند برگردد مسابقات واترپلو زیر ۲۰ سال قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب