رونمایی فدراسیون از برنامه های جدید برای تیم ملی شنا

فدراسیون شنا در فاصله ٢ سال تا بازیهای آسیایی ٢۰١۴ اینچوان کره جنوبی به زودی از برنامه های جدید و زیر بنایی برای حضور پر قدرت تیم ملی شنای ایران در این رقابتها رونمایی خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، این فدراسیون به منظور برنامه ریزی و ساماندهی تیمهای ملی شنا طراحی ساختار جدید تیمهای ملی را در دستور کار خود قرار داده است و به همین منظور به زودی از اخبار جدیدی در جهت ساماندهی تیم های ملی رونمایی خواهد کرد.
به گفته محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون شنا، اخبار جدید و غیر منتظره ای از تصمیمات جدید فدراسیون در راه است که می تواند ضمن متحول کردن ساختار تیم های ملی، به پشتوانه سازی و دگرگونی آینده شنای ایران کمک کند.
سمیع زاده با بیان اینکه فدراسیون شنا برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا (امارات ) و بازیهای آسیایی ٢۰١۴ اینچوان (کره جنوبی) هدف گذاری کرده است، تصریح کرد: طراحی ساختار جدید تیم های ملی شنا به زودی با تصمیمات بی سابقه و غافلگیر کننده ای برای خانواده شنا همراه خواهد شد که امیدواریم این اتفاقات بستر مناسبی را برای قرار گفتن ملی پوشان شنا در مسیر قهرمانی فراهم کند.

قهرمان اسبق تیم ملی شنا در پایان به اشاره رویکرد علمی فدراسیون و استفاده از تحقیقات آکادمیک و پژوهشی در سرعت بخشیدن به رشد و اعتلای شنای کشور اذعان داشت: در دنیای امروز بهره گیری از دستاوردهای علمی و تحقیقاتی جایگاه ویژه ای در پیشرفتهای ورزشی دارد از همین رو فدراسیون شنا نیز در نطر دارد با بهره گیری از تحقیقات دانشگاهی و آکادمیک در جهت علمی کردن تمرینات مهارتی ملی پوشان گام بردارد و در این راستا از نظرات کارشناسان و صاحبنظران علمی کشور استقبال می کند.

image_printپرینت مطلب