شکست سنگین ازبکستان مقابل یونان/ گلباران دروازه ازبک با ٢۶ گل

تیم واترپلو جوانان یونان در چهارمین روز مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان با ٢۶ گل تیم ازبکستان را درهم شکست تا ازبکها با تحمل شکستی سنگین روز چهارشنبه برابر جوانان ایران صف آرایی کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در شرایطی که تیم واترپلو جوانان ایران روز سه شنبه با قرعه استراحت روبرو بود، تیم های یونان و ازبکستان در چهارمین روز مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ورزشگاه چلنج شهر پرتث استرالیا به مصاف هم رفتند که تیم یونان در دیداری یک طرفه و هجومی موفق شد حریف آسیایی خود را با نتیجه ٢۶ بر ۵ درهم بکوبد.

تیم یونان در دیدار قبلی خود با نتیجه ١۶ بر ۵ تیم جوانان کشورمان را مغلوب کرده بود.

با توجه به مسابقه حساس فردا چهارشنبه تیم واترپلوجوانان مقابل ازبکستان کادر فنی تیم کشورمان از نزدیک نظارگر این دیدار بودند و به آنالیز تیم حریف پرداختند.

تیم واترپلو جوانان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی جوانان جهان ظهر فردا چهارشنبه به وقت محلی (٩ صبح به وقت تهران) به مصاف تیم ازبکستان می رود. تیم پیروز این میدان می تواند به عنوان سومین تیم به جمع ١٢ تیم برتر رقابتهای جهانی صعود کند.

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان از روز ١١ آذرماه با شرکت ٢۰ تیم در شهر پرتث استرالیا آغاز شده است و تیم کشورمان در گروه سوم این رقابتها با تیم های ترینیدادوتوباگو، یونان، رومانی و ازبکستان همگروه است و تاکنون با کسب یک پیروزی و دو شکست در رده سوم این گروه قرار دارد.

image_printپرینت مطلب