شیرجه ایران پتانسیل بالایی دارد / به کسب موفقیت در بازیهای آسیایی امیدواریم

رئیس کمیته فنی شیرجه با بیان اینکه شیرجه ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است، گفت: به کسب موفقیت شیرجه ایران در بازیهای آسیایی امیدواریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، امید حدیقی با اشاره به برگزاری نخستین اردوی متمرکز تیم ملی شیرجه در استخر آزادی تهران که از امروز شنبه با حضور ۶ شیرجه رو آغاز می شود، گفت: کادر فنی تیم ملی بر مبنای رقابتهای لیگ شیرجه و مسابقات قهرمانی کشور ۶ نفر از برترین شیرجه روهای کشور را به این اردو دعوت کرده است.

وی افزود: بی تردید شیرجه ایران پتانسیل های زیادی از جمله موفقیت در بازیهای آسیایی را دارد و ما امیدواریم در این رقابتها بویژه در شیرجه های هماهنگ تیمی از مسابقات قبلی بهتر ظاهر شویم و با صعود به فینال این بازیها خود را در ردیف برترین کشورهای آسیایی قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: موفقیت شیرجه ایران در بازیهای آسیایی به چند عامل بستگی دارد که مهمترین آن برگزاری مدوام اردوهای متمرکز و حضور در مسابقات بین لمللی جهت هماهنگی و آمادگی لازم برای بازیهای آسیایی است.

وی تصریح کرد: کمیته فنی شیرجه برنامه های زیادی برای حضور در بازیهای آسیایی دارد و ما امیدواریم با نگاه مثبت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک بتوانیم شایستگی جوانان شیرجه ایران را به اثبات برسانیم.

image_printپرینت مطلب