عملکرد”وویت” یک ماه بررسی می شود/ برای شنا برنامه ریزی بلند مدت داریم

سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا با اشاره به مثبت بودن مذاکرات مقدماتی با گزینه آلمانی برای قرار گرفتن در بالاترین سطح شنای ایران تصریح کرد: در نظر داریم تا عملکرد این مربی آلمانی را تا پایان سال زیر نظر بگیریم و پس از بررسی عملکرد او و انجام توافقات مالی درباره عقد قرارداد بلند مدت با وی تصمیم گیری کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن رضوانی در پایان نشستی که صبح امروز با حضور غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون شنا و “یورگ وویت” مربی آلمانی و گزینه هدایت تیم ملی شنا برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: در این نشست توافقات مقدماتی بین مسئولان فدراسیون و این مربی سرشناس آلمانی صورت گرفت اما قرار است برنامه ها و عملکرد این مربی ظرف یک ماه آینده بررسی و پس از توافقات مالی و نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک قرارداد رسمی با این مربی منعقد شود.

رضوانی اضافه کرد: در صورت انجام توافق لازم قرارداد این مربی سرشناس آلمانی سالیانه و قابل تمدید خواهد بود ضمن اینکه در قرارداد وی پیش بینی شده در صورت کسب موفقیت تیم ملی شنا در رویدادهای پیش رو پاداش ویژه ای به وی اختصاص یابد.

وی با اشاره به علاقمندی و انگیزه بالای یورگ وویت برای همکاری با تیم ملی شنای کشورمان افزود: حضور این مربی آلمانی در ایران اتفاق مبارکی است چرا که وی جزو یکی از ١۰ مربی برنامه ریز شنای آلمان محسوب می شود و مدال طلای المپیک و جهان را در سوابق حرفه ای خود دارد.

رضوانی اضافه کرد: وی پس از دریافت پیشنهاد همکاری از فدراسیون شنای ایران تحقیقات وسیعی را بر روی شنای ایران انجام داده و اعتقاد دارد شنای ایران پتانسیل رشد بالایی دارد و از همین رو بسیار علاقمند است تا در ایران به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد.

رضوانی با بیان اینکه از دانش این مربی آلمانی در ارتقاء سطح فنی مربیان داخلی نیز استفاده خواهد شد اظهار داشت: در نظر داریم با کمک این مربی سرشناس آلمانی ساختار جدیدی برای شنای ایران تدوین کنیم و با پشتوانه سازی و طی یک برنامه ریزی بلند مدت در جهت کسب موفقیت در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و کسب سهمیه ورودی المپیک ٢۰١۶ برزیل گام برداریم.

image_printپرینت مطلب