غیبت صدرنشینان در هفته سوم لیگ برتر واترپلو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در حالی که طبق برنامه قرار بود در هفته سوم تیم های فولاد ماهان سپاهان و هیات شنای زنجان در اصفهان به میدان بروند به جهت در پیش بودن مسابقات واترپلو جام باشگاههای آسیا (١۴ آذر ماه ) و جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنان تیم فولاد ماهان سپاهان به عنوان نماینده کشورمان در این رقابتها شرکت خواهد کرد این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.
اما در غیاب تیم صدرنشین هیات شنای زنجان لیگ واترپلو در سایر شهرها پیگیری خواهد شد.
در گچساران، تیم نفت و گاز این شهر که در دو هفته گذشته دیدارهایش به دلایل مختلفی به تعویق افتاده است میزبان تیم خانه شناگران اصفهان خواهد بود تا از این دیدار خانگی برای کسب امتیاز نهایت استفاده را ببرد.
در انزلی، تیم هیات شنای گیلان که از تنها دیدار برگزار شده اش یک شکست مقابل فولاد ماهان را در کارنامه دارد به مصاف هیات شنای خراسان رضوی خواهد رفت تا در این دیدار به لطف میزبانی بتواند نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد.
در شهر امیدیه، نیز تیم نفت و گاز این شهر پس از پیروزری هفته گذشته مقابل خانه شناگران اصفهان با روحیه ای مضاعف به دیدار هیات شنای خوزستان خواهد رفت تا در این دیدار نیز نوار پیروزیهایش را ادامه دهد.
تا پایان هفته دوم رقابتهای لیگ برتر وارترپلو تیم هیات شنای زنجان با کسب ۴ امتیاز از دو پیروزی پیاپی در صدر جدول قرار دارد.
تیم فولاد ماهان سپاهان با دو پیروزی و با تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاده است و تیم نفت و گاز امیدیه با دو امتیاز (یک دیدار معوقه ) در مکان سوم قرار دارد.
برنامه دیدار های هفته سوم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:
*جمعه ١١ آذر ماه
نفت و گاز گچساران – خانه شناگران اصفهان (ساعت ١۵ )
داوران: ریحانی و مهذب ناظر: محمد هادی بیک
*هیات شنای گیلان – هیات شنای خراسان رضوی (ساعت ١۵)
داوران: مسعود رضوانی – آذرخش ناظر: سیروس طاهریان
*نفت و گاز امیدیه – هیات شنای خوزستان (ساعت ١۵ )
داوران: محمدی – آراسته ناظر: هوشنگ حافظی

image_printپرینت مطلب