فدراسیون شنا از دو بانوی رکورد شکن ملی تقدیر کرد

فدراسیون شنا از دو بانوی شناگر که در مرحله اول مسابقات شنای بانوان کشور موفق به جابجایی رکوردهای ملی شدند، تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در مراسمی با حضور غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از “زهرا حسین زاده نمینی” و “سارینا اشتیاقی”، دو شناگران جوانی که موفق شدند در مرحله اول مسابقات شنای بانوان کشور رکوردهای ملی و رده های سنی را جابجا کنند، با اهداء جوایز ویژه ای تقدیر شد.
در این مراسم که در محل فدراسیون شنا برگزار شد، غلامرضا جعفری با قدردانی از تلاش و موفقیت این دو بانوی شناگر در جابجایی رکوردهای ملی، بر لزوم ارزشگذاری و تقدیر از تلاش بانوان تاکید کرد و اظهار داشت: فدراسیون شنا در راستای حفظ ارزشها و شئونات اسلامی نگاه ویژه ای به بخش بانوان دارد و در همین راستا تلاش این عزیزان را درحد توان ارج گذاری خواهد کرد و در جهت توسعه شنا در بین بانوان کشور برنامه ریزی می کند.
وی اضافه کرد: امیدوارم اینگونه تشویق ها انگیزه کار و تلاش را در بین بانوان شناگر افزایش دهد و زمینه ساز تداوم موفقیت های بانوان در مراحل بعدی مسابقات باشگاهی و عرصه های ملی شود.
شایان ذکر است “زهرا حسین زاده نمینی” از تیم هیات شنای تهران (الف) در مواد ۵۰ و ١۰۰ متر پروانه و “سارینا اشتیاقی” از تیم ستارگان دلفین در ماده ١۰۰ متر کرال پشت موفق شدند رکورد های ملی و رده سنی را جابجا کنند.
مرحله اول مسابقات شنای بانوان باشگاه های کشور طی روزهای ٢۴ و ٢۵ آذرماه در تهران برگزار شد. قرار است مرحله دوم این رقابت ها طی روزهای ٢٢ و ٢٣ دی ماه جاری برگزار شود.

image_printپرینت مطلب