فولاد ماهان صدرنشین در انزلی به میدان می رود/ دربی نفتی ها در گچساران

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور از روز جمعه با انجام سه دیدار پیگیری می شود و در مهمترین دیدار هفته تیم گیلان در انزلی میزبان فولاد ماهان سپاهان قهرمان نیم فصل خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر واترپلو روز جمعه شهرهای انزلی، گچساران و اهواز میزبان رقابتهای لیگ برتر واترپلو خواهند بود.

در انزلی، تیم کوثر گیلان در خانه از صدرنشین لیگ پذیرایی خواهد کرد و برای کسب سه امتیاز خانگی این دیدار به مردان باتجربه خود امید دارد.

در مقابل فولاد ماهان که نیم فصل را با قهرمانی به پایان رساند، برای تداوم پیروزهای خود و مدعی قهرمانی بودن دراندیشه پیروزی در این دیدار بیرون از خانه است. شاگردان حمید شب انگیز که رویای حضور در جام باشگاههای آسیا را در سر می پرورانند بازیهای لیگ را تدارکی برای حضور شایسته در این رقابتها می دانند.

در گچساران، تیم های نفت و گاز گچساران و نفت و گاز امیدیه دو تیم همخانواده، دربی نفتی ها را برگزار خواهند کرد. نفت و گاز گچساران در انتهای جدول لیگ موقعیت چندان مناسبی ندارد و مقابل تیم رده دومی نفت امیدیه روز دشواری پیش رو دارد. نفت امیدیه برای رقابت با فولاد ماهان در صدر جدول تنها با اندیشه پیروزی در این دیدار به میدان می رود.

در سومین و آخرین دیدارهفته اول از دور برگشت لیگ برتر واترپلو تیم آزادی خوزستان که در روزهای پایانی دور رفت نتایج خوبی کسب کرد، پذیرای شهبازی زنجان خواهد بود که با ٢ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول ایستاده است.

تیم انقلاب شیراز این هفته با قرعه استراحت روبروست.
برنامه مسابقات و اسامی ناظران و داوران بازیهای هفته هفتم به شرح زیر است:

جمعه ١۵ دی ماه
* کوثر گیلان – فولاد ماهان سپاهان
داوران: محمدی – آذرخش
ناظر: علی گرامی

* نفت و گاز گچساران – نفت و گاز امیدیه
داوران: مهند – مالک قاطع
ناظر: هادی بیک

* آزادی خوزستان – شهبازی زنجان
داوران: نادر غفوری – مسعود رضوانی
ناظر: سیروس طاهریان

image_printپرینت مطلب