قدردان تلاش های خانواده بزرگ ورزش و جوانان هستم

وزیر ورزش و جوانان درپیام تبریک خود به مناسیت فرا رسیدن سال نو، از تلاش و کوشندگی جوانان و قهرمانان شایسته کشورمان در خلق حماسه هایی ماندگار در عرصه های جهانی و المپیک قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرده است که در سایه فضل الهی، رهنمودهای حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و تلاش خستگی ناپذیر مربیان، ورزشکاران و جوانان این مرز و بوم، دامنه این دستاوردها و موفقیت ها در سال ٩٢ نیز تداوم یابد.
محمد عباسی در پیام خود با اشاره به حضور تاریخی ورزشکاران ایران در بازیهای المپیک و پارالمپیک لندن، اضافه کرده است: قهرمانان و ورزشکاران ایران همواره ثابت کرده اند که در سایه ایمان بالای خویش و توکل به ائمه اطهار (ع) قادر به انجام هر کار سختی هستند. جدا از مردان ایران که در این بازیها ؛ درخشان ظاهر شدند، بانوان ورزش ایران نیز با حجاب برتر خویش و رعایت موازین اسلامی در بازیهای المپیک و پارالمپیک، حضوری ماندگار و موفق از خود بر جای گذاشتند تا این رفتار متین و زیبنده بانوان ورزش ایران، در سطح جهانی بازتابی گسترده داشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توفیق دیدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب در آخرین روزهای سال ٩١، اضافه نموده است: خدای بزرگ را از بابت توقیق این دیدار شاکرم و وظیفه خویش می دانم ضمن قدردانی از سخنان حکیمانه رهبری معظم، اعلام نمایم که به فضل الهی جامعه ورزش و جوانان در سال ٩٢ با شدت و قدرت بیشتری در راه تحقق منویات معظم له به جلو حرکت خواهند کرد و زمینه ای را فراهم خواهند ساخت تا دل رهبری، مسوولان گرانقدر نظام و مردم سرافراز کشور عزیزمان، از توفیقات فرزندان خویش در عرصه های جهانی شاد شود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرده است که تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بازیهایش در انتخابی جام جهانی ٢۰١۴ برزیل، موفق عمل کرده و با شایستگی جواز حضور در این رقابت ها را بدست آورد.
دکتر محمد عباسی در پایان پیام نوروزی خویش تصریح کرده است: اینجانب وظیفه خویش می دانم از تلاش ها و زحمات تک نک اعضای جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور اغم از همکاران ستادی،ادارات کل استان ها، فدراسیون ها و هیات های ورزشی قدردانی نموده و برای این خانواده بزرگ در سال جدید آرزوی سلامت، توفیق و بهروزی نمایم. در خاتمه باید تاکید کنم که همه باید تلاش کنیم در زمینه اخلاق و اخلاق گرایی، پرهیز از حاشیه ها و عوامل بازدارنده حرکت های توسعه ای ورزش، گام های اساسی به جلو برداریم که قطعا اگر چنین شود ورزش ایران روزهای روشن تری را پیش روی خود خواهد دید.

image_printپرینت مطلب