مربیان سازنده در موفقیت جوانان واترپلو سهیم اند/ باید شرایط تداوم موفقیت های بین المللی واترپلو فراهم شود

دبیر کل فدراسیون شنا با تبریک موفقیت تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: مربیانی که از سال قبل و قهرمانی جوانان واترپلوی ایران در اندونزی برای این تیم زحمت کشیدند، در این موفقیت سهیم هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،محسن رضوانی با ابراز رضایت و خوشحالی از موفقیت تیم واترپلوی جوانان ایران در جام جهانی، اظهار داشت: جا دارد از زحمات کادر فنی، سرپرست و مربیانی که در طول ماه‌های گذشته برای این تیم زحمت کشیدند تشکر کنم. همه کسانی که از سال قبل و قهرمانی جوانان واترپلوی ایران در اندونزی برای این تیم زحمت کشیدند، در این موفقیت سهیم هستند. “خاکبان” و “پذیرفته” کادر فنی قبلی و همچنین جعفری، سرپرست قبلی فدراسیون و نیک ‌بین، سرپرست فعلی فدراسیون برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند و باید از آنها قدردانی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو و پرسابقه ترین ورزشکار ایرانی با حضور در ۴ دوره بازیهای آسیایی در ادامه گفتگوی خود با ایسنا به برخی مسائل فنی نیز پرداخت و با اشاره به پیروزی ایران مقابل ازبکستان، خاطر نشان کرد: تیم ازبکستان با همین ترکیب زیر ١٨ سال خود دو هفته‌ قبل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و به عنوان پنجم دست یافت. کسب این مقام با تیم جوانان بسیار حائز اهمیت است و از قدرت این تیم حکایت می‌کند. همچنین رستم اف گلزن اول این تیم و پدیده رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان پرگل‌ترین بازیکن رقابت‌ها معرفی شده بود، اما خوشبختانه تیم ایران توانست ازبکستان را شکست دهد که این پیروزی آسان بدست نیامد و تیم ایران با کسب دومین پیروزی خود بعد از برد مقابل ترینیداد و توباگو صعود خود را به جمع ١٢ تیم برتر قطعی کرد.

دبیر فدراسیون شنا یادآور شد: در دوره قبلی این رقابت‌ها نیز تیم ایران به جمع ١٢ تیم برتر راه یافته بود و حد توقع ما بیشتر از این است. فکر می‌کنم اگر از واترپلوی ایران حمایت شود، شاهد موفقیت‌های بیشتری نیز خواهیم بود. قطعا این تیم بدنه اصلی واترپلوی بزرگسالان ایران در آینده را تشکیل خواهد داد و باید شرایطی را فراهم کنیم تا موفقیت‌های واترپلوی ایران در عرصه بین‌المللی تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز مسئله ثبات مدیریت در فدراسیون می‌تواند به برنامه‌ریزی‌های بلند مدت برای موفقیت رشته‌های زیر مجموعه از جمله واترپلو کمک کند. امیدوارم که بتوانیم با یک برنامه‌ریزی چهار ساله شاهد حضور تیم واترپلوی ایران در المپیک ٢۰١۶ باشیم.

رضوانی صحبتهای خود را اینگونه به پایان رساند: جا دارد در پایان موفقیت ملی‌پوشان ایران را به وزارت ورزش و جوانان تبریک بگویم و یک بار دیگر از کادر فنی ایرانی و همه عوامل که برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند، تشکر کنم.

image_printپرینت مطلب