مرحله دوم مسابقات شنای باشگاههای ایران پنجشنبه آغاز می شود

مرحله دوم از نهمین دوره مسابقات شنای باشگاههای ایران با نام “خلیج فارس” (در بخش پسران) طی روزهای پنج شنبه و جمعه (۶ و ٧ بهمن) به مدت دو روز در استخر ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله دوم رقابتهای شنای قهرمانی باشگاههای کشور با شرکت ٧ تیم ؛ هیات شنای گیلان، نفت امیدیه، مقاومت بسیج، هیات شنای فارس، فولاد مبارکه سپاهان، نفت تهران و هیات شنای زنجان طی دو روز به میزبانی تهران برگزار می شود.
گفتنی است نهمین دوره مسابقات شنای باشگاههای کشور در بخش پسران طی ۴ مرحله برگزار می شود و تیمی که بیشترین امتیازات را در مجموع ۴ مرحله کسب کند به عنوان قهرمانی این مسابقات دست خواهد یافت.
خاطرنشان می شود در پایان مرحله اول مسابقات شنای باشگاههای کشور که طی روزهای ١ و ٢ دی ماه برگزار شد، تیم نفت امیدیه با زمان ۶٣٩ امتیاز عنوان تیم برتر این مرحله را به خود اختصاص داد و هیئت شنای گیلان با ۵۴۴ امتیاز در رده دوم ایستاد. تیمهای مقاومت بسیج با ۴٧٣، هیات شنای فارس با ٣۶٨، فولاد مبارکه سپاهان با ٣۶١، هیات شنای زنجان با ٢٧۰ و نفت تهران با ٢۶٧ امتیاز عناوین سوم تا هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

image_printپرینت مطلب