مسابقات دبی بخشی از برنامه های آماده سازی تیم ملی است/ بدنبال پشتوانه سازی هستیم

سرمربی تیم ملی شنا گفت: حضور تیم ملی در مسابقات مسابقات انتخابی المپیک در دبی بخشی از برنامه های آماده سازی بلند مدت تیم ملی محسوب می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، خشایار حضرتی با اشاره به کاهش میزان رکوردهای ورودی المپیک لندن نسبت به المپیک پکن از سوی فدراسیون جهانی شنا ( فینا) افزود: در حال حاضر شناگران تیم ملی به آمادگی نسبی دست یافتند و مهمترین هدف ما از شرکت در رقابت های انتخابی المپیک در حال حاضر کسب آمادگی بیشتر در چارچوب برنامه های طولانی مدت ملی پوشان، محک شناگران و مهمتر از همه مشخص شدن اشکالات فنی و تکنیکی ملی پوشان است چرا که برخی ایرادها فقط در شرایط مسابقه خود را نشان می دهند.

عضو اسبق تیم ملی شنا در ادامه اظهار داشت: ملی پوشان شنای کشور خود را برای حضور در رقابت های ورودی المپیک در سال ٩١ آماده می کنند که به همین منظور پس از حضور در مسابقات دبی اردوی ٣ هفته ای برون مرزی را نیز پیش بینی کردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مسابقات ورودی المپیک دبی ٣ شناگر رده سنی جوانان را نیز با تیم بزرگسالان اعزام می کنیم تا روند پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان حفظ شود و جوانان نیز بتوانند از حضور در این مسابقات تجربه بیشتری را بدست آورند.
گفتنی است مسابقات ورودی المپیک امارات طی روزهای ٢ تا ۶ فوریه (١٣ لغایت ١٧ بهمن) در شهر دبی و مجموعه ورزشی “حمدان بن محمد بن رشید” برگزار خواهد شد و تیم ملی شنای کشورمان با ١۰ ورزشکار(٣ شناگر جوان و ٧ شناگر بزرگسال) در این مسابقات شرکت می کند.

image_printپرینت مطلب