نیک بین: انتظار جامعه ورزش از فدراسیون پهلوانی بالاست/ طالقانی: مسئولیت سنگینی را پذیرفتم

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ظهر امروز با محمد رضا طالقانی سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، برانوش نیک بین به همراه جمعی از مسئولان فدراسیون شنا ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با محمد رضا طالقانی دیدار کرد.

در ابتدای دیدار برانوش نیک بین ضمن تبریک سرپرستی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به محمد رضا طالقانی برای وی در مسئولیت جدید و توسعه و پیشرفت ورزش سنتی زورخانه ای آرزوی موفقیت کرد.

نیک بین گفت: انتظارجامعه ورزش از شخص خوشنام و باسابقه ای نظیر آقای طالقانی بواسطه سالها حضور در ورزش کشور و بویژه ورزش اول کشور کشتی بسیار بالاست و امیدوارم حضور شما مایه خیر و برکت و ترویج روحیه و منش پهلوانی در ورزش کشور شود.

محمد رضا طالقانی نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از سرپرست فدراسیون شنا و گروه همراه اظهار داشت: بزرگان بسیاری در ورزش زورخانه ای حضور دارند که تلاش می کنم با مدد جستن از خدا و کمک آنها زمینه رشد و تعالی این ورزش سنتی و تاریخ ساز را فراهم کنم.

وی تصریح کرد: حقیقتا مسئولیت سنگینی را پذیرفتم و تمام تلاشم این است که با همیاری دوستان و عزیزانی که غم رشته پهلوانی و زورخانه ای را دارند شرایط را به لحاظ فرهنگی، فنی و مالی برای توسعه این رشته مهیا کنم.

طالقانی تاکید کرد: حقیقتا کار کردن در ورزش بسیار دشوار شده است، چرا که سطح خواسته ها و انتظارات مردم بالا رفته و پذیرفتن چنین مسئولیتهایی نیاز به کار شبانه روزی دارد که با “یا علی” به دوستان آماده خدمتگذاری هستم.

image_printپرینت مطلب