گرامی: موفقیت جوانان، فنی و دلی بود نه تفریحی/ حضور رضوانی در رأس فدراسیون مشکلات را حل می کند

تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی زیر ١٧ سال آسیا توانست مقابل تیم ملی چین پیروز شود به مرحلۀ فینال راه پیدا کند.

علی گرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ عنوان پیش بینی نمی کردیم که در این دوره از مسابقات تیم ایران تا حد حرفه ای و سطح بالا ظاهر شود. ملی پوشان کشورمان برای شرکت در این رقابتها بسیار جدی و سطح بالا تمرین کرده اند.

کارشناس واترپلو گفت: در صورتی که بتوانند در بازی نهایی تیم ژاپن را هم شکست دهند این نتیجه نشان میدهد که جوانان ایرانی قدرت مافوق تصوری دارند.
وحید رضایی سرمربی تیم ملی ایران توانست در این دوره در این رقابت ها به خوبی شاگردانش را هدایت کند و موفق شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که بازیکنان ملی پوش جوان را حمایت کنیم به طور قطع در رده سنی بزرگسالان شاهد قدرت وصف ناپذیر تیم ایران خواهیم بود. در حال حاضر بیشترین نگرانی مسئولان فدراسیون چگونگی حضور تیم ملی در بازیهای آسیایی سال آینده است.

در صورتی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به خوبی از فدراسیون شنا حمایت کند به طور قطع ما عملکرد خوبی را خواهیم داشت.

کارشناس واترپلو یادآور شد: نتایج کسب شده از سوی تیم ملی جوانان ایران در این دوره از مسابقات حاکی از آن است بازیکنان ایرانی از ته دل و حرفه ای مقابل حریفان بازی می کنند و به این مسابقات نگاه تفریحی نداشته اند.

گرامی تصریح کرد: تیمی که بخواهد در مسابقات آسیایی سرآمد باشد باید مورد توجه مسئولان باشد. در حال حاضر مهمترین نقطه قوت واترپلو ایران بازگشت “ماراتا” ایتالیایی به عنوان سرمربی تیم ملی است. در صورتی که بازیکنان ملی پوش در طول تمرینات آماده سازی خود شارژ روحی و مالی شوند به طور قطع در بازیهای آسیایی سال آینده نتایج خوبی را به دست خواهیم آورد.

کارشناس واترپلو ضمن اشاره به نتایج مثبت حضور “رضوانی” به عنوان سرپرست فدراسیون اظهار داشت: محسن رضوانی که سالها به عنوان یکی از واترپلوئیستهای ملی پوش فعالیت می کرد در حال حاضر به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور دارد.

وی که در جریان تمام امور است مشکلات واترپلوئیستها را از نزدیک لمس کرده و می تواند نقش قابل توجهی در کاهش و برطرف کردن این نقایص داشته باشد.

image_printپرینت مطلب