۶ مربی ایرانی نامزد سرمربیگری تیم واترپلو جوانان شدند/ ١٢ ماه محرومیت تعلیقی برای غلام نژاد

بر اساس تصمیم اعضای کمیته فنی واترپلو ۶ مربی داخلی کاندیدای احراز سرمربیگری تیم واترپلو جوانان ایران ( کمتر از ١٧ سال) شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نشست کمیته فنی واترپلو صبح و عصر دیروز سه شنبه با حضور محسن رضوانی دبیر فدراسیون، نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو و اعضای این کمیته شامل؛ محمد هادی بیک، حمید شب انگیز، کامبیز رخشانی مهر، مسعود رضوانی و جواد پذیرفته برگزار شد.

در این جلسه آقایان رضا اوجاق، وحید رضایی، رضا مخیلفه، علی پورمقبلان، دانیال خاکبان و سیاوش حسن زاده به عنوان کاندیدای سرمربیگری تیم واترپلو زیر ١٧ سال کشورمان شدند که باید سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیایی شرکت کنند.

بر این اساس این ۶ مربی با زیرنظر گرفتن مسابقات واترپلو قهرمانی کشور رده سنی ١۵-١۶ سال که اواخر تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد، نفرات مستعد و برتر آن مسابقات به همراه برنامه پیشنهادی خود به کمیته فنی ارائه خواهند کرد تا این کمیته از جمع مربیان مذکور درباره سرمربی آینده و کادر فنی این تیم تصمیم گیری کند.

در این جلسه همچنین مصوب شد اعضا کمیته فنی با سفرهای به استانهای کشور ضمن بررسی عملکرد و نظارت بر تمرینات تیم های واترپلو استان ها به شناسایی استعداد های برتر تیم های شهرستانی بپردازند.

همچنین کمیته فنی مقرر کرد در اعزام های برون مرزی یک مربی فعال تیم های ملی را در مسابقات یا اردوهای خارجی همراهی کند.

کمیته فنی واترپلو همچنین در این جلسه بطور ویژه پرونده محمود غلام نژاد بازیکن تیم واترپلو جوانان کشورمان که در مسابقات جهانی استرالیا مرتکب تخلف انضباطی شده بود، با اظهار ندامت نامبرده و یک درجه تخفیف وی را به ١٢ ماه محرومیت تعلیقی از حضور در کلیه مسابقات واترپلو محکوم کرد.

image_printپرینت مطلب