احمد یاقوتی: امیدوارم در آینده شنا، شیرجه و واترپلو بودجه جداگانه دریافت کنند

قائم مقام فدراسیون: امیدوارم روزی برسد که هر کدام از رشته های شنا، شیرجه و واترپلو به طور جداگانه بودجه خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ احمد یاقوتی قائم مقام فدراسیون در جلسه هماهنگی مسئولان کمیته ها با هیات رئیسه، با قدردانی از زحمات مسئولان کمیته ها گفت: کمیته ها بدنه و بازوهای اجرایی فدراسیون هستند. متاسفانه حاشیه هایی که در گذشته وجود داشته موجب کند شدن روند برنامه ها شده است.

وی ادامه داد: می دانم که همه شما از علاقه مندان و دلسوزان رشته های شنا، شیرجه و واترپلو هستید. هرچند که از نظر مالی در سطح بالایی قرار نداریم اما خوشبختانه از نظر فنی در سطح مطلوبی هستید و این یکی از مهمترین نکاتی است که می تواند ما را در پیشبرد برنامه ها و اهدفمان یاری دهد.

قائم مقام فدراسیون در مورد مشکلات مالی گفت: فدراسیون ما در پنج رشته شنا، شیرجه، واترپلو،آب های آزاد و شنای موزون در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می کند و تنها بودجه یک فدراسیون به ما تعلق می گیرد. امیدوارم روزی برسد که هر کدام از این رشته ها به طور جداگانه بوجه خود را دریافت کنند.

یاقوتی لزوم پیشرفت شنا، شیرجه و واترپلو را داشتن نظم در تمامی برنامه ها مطرح کرد و یادآور شد: تمامی سو استفاده ها ، حاشیه سازی ها و مشکلاتی به این شکل باید در کمیته ها از بین برود. تمامی برنامه ها باید قانونمند انجام شود و هر کسی که توانایی دارد و می تواند برای این رشته ها مفید باشد باید ما را در ادامه کارها یاری دهد.
قائم مقام فدراسیون در پایان تصریح کرد: در تمامی ارگانها نقطه نظر متفاوت وجود دارد باید به آنها پرداخته شود تا به اجماع و خرد جمعی برسیم. تشکیلات فدراسیون باید سر جای خودش قرار بگیرد تا بتوانیم پیشرفت کنیم و به هدفمان که توسعه رشته های پایه آبی است دست یابیم.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب