استفاده از تمامی امکانات موجود برای توسعه شنای کشور/ ارتقای سطح ملی شنا با طرح استعدادیابی مداوم

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اهمیت فراگیری رشته شنا در سطح کشور گفت: باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در جهت توسعه شنای کشور استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مقداد نجف نژاد با اشاره به اقلیم جغرافیایی کشور افزود: این اقلیم متنوع و گسترده بویژه در دریاهای شمال و جنوب پتانسیل کشور در برخی ورزشهای آبی را نشان می دهد که باید از آن به خوبی در توسعه رشته هایی مانند شنا در آبهای آزاد استفاده شود.

نماینده مردم بابلسر در ادامه عنوان کرد: با توجه به توصیه های دینی در خصوص رشته شنا باید از تمامی امکانات در جهت توسعه شنا در کشور در هر دو بعد شنای همگانی و قهرمانی استفاده کرد و برای رسیدن به این مهم باید از پتانسیل بخش خصوصی بهره گرفت.

عضو فراکسیون برنامه و بودجه مجلس با حمایت از برگزاری طرح “سباح” در آموزش و پرورش گفت: با اجرای منظم این برنامه و استعدادیابی مستمر فدراسیون در چند سال آینده شاهد ارتقای شنا در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون ورزش مجلس از تدوین برنامه های ملی در جهت توسعه همگانی و قهرمانی شنا حمایت می کند. ما امیدواریم با همکاری بیشتر مسئولان استانی بتوانیم در آینده شاهد پیشرفت روز افزون شنا در کشور باشیم.

image_printپرینت مطلب