این موفقیت متعلق به تمام ایرانیان است/ شیرجه ایران می تواند افتخار آفرین باشد

قهرمان دو مدال طلای جهانی با بیان اینکه کسب این موفقیت بزرگ متعلق به تمام ایرانیان است، تصریح کرد: این قهرمانی نشان داد شیرجه ایران می تواند افتخار آفرین باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، حسن لطفی شیرجه رو ایرانی مقیم انگلیس که به تازگی در چهاردهمین دوره مسابقات شیرجه قهرمانی جهان در ایتالیا موفق به کسب دو مدال طلای ارزشمند شد، ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت جهانی برای شیرجه ایران اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که موفق شدم به این مقام جهانی دست یابم و پرچم کشورم را در مسابقات پیشکسوتان جهان به احتزاز درآورم.

لطفی اضافه کرد: در شرایطی به این موفقیت دست یافتم که ٢٣ سال از صحنه مسابقات دور بودم اما با تلاش و جدیت و تمرینات مستمر خودم را برای این مسابقات آماده کردم و خوشحالم که بالاتر از رقیبانم به این موفقیت جهانی دست یافتم.

وی با بیان اینکه این قهرمانی نشان داد که شیرجه رو های ایران می توانند در مسابقات مهم جهانی به موفقیت دست یابند و افتخار آفرین باشند، اظهار داشت: امیدوارم کسب این دو مدال طلا از سوی یک پیشکسوت شیرجه بتواند شعله موفقیت شیرجه را در بین جوانان این رشته روشن کند و آنها با انگیزه و جدیت بیشتری برای کسب موفقیت تلاش کنند.

وی در پایان اظهار داشت: این مدال آوری متعلق به شیرجه ایران است و من تنها نماینده کوچکی از جامعه شیرجه ایران هستم و امیدوارم توانسه باشم از جهتی دینم را به شیرجه ایران ادا کنم.

image_printپرینت مطلب