باید در شنا اقدامات مهمتری صورت گیرد/ استان البرز پتانسیل قهرمانی بالایی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو گفت: باید در شنا اقدامات مهمتری صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بهروز منتقمی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در اولین مجمع انتخاباتی ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو البرز را دارای پیشینه طولانی در شنای ایران عنوان کرد و گفت: باید در این رشته اقدامات مهمتری صورت گیرد.

منتقمی توجه به زیرساختها و بخش خصوصی را در این رشته امر اساسی دانست و ابراز داشت: باید با دستگاهها و مدیران مجموعه های ورزشی ارتباط بیشتری برقرار کرد تا با یک مدیریت منسجم و کارآمد بتوانیم در این رشته جایگاه ویژه ای را به البرز اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: در قبال آراء مجمع مسئول هستیم و باید مجمع انتخاباتی بعد از انتخاب رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو البرز نیز، هیات را رصد کند تا بتوانیم با بر قراری ارتباط خوب و مستمر با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بهترین نتایج را در کشور از آن خود کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه البرز در رشته شنا، شیرجه و واترپلو از پتانسیل بالایی برخوردار است اظهار داشت: این توانایی در البرز وجود دارد تا با بهره مندی از امکانات خوبی که در این رشته وجود دارد، شنا، شیرجه و واترپلو البرز را بر روی سکوهای قهرمانی ببینیم.

image_printپرینت مطلب