بدنبال استانداردسازی و افزایش کمی لیگ برتر واترپلو هستیم/ تاکید برافزایش مسابقات رده های سنی

سرپرست فدراسیون شنا در آئین قرعه کشی لیگ برتر واترپلو بر استاندارد سازی و افزایش کمی و کیفی رقابتهای لیگ برتر واترپلو تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، برانوش نیک بین در مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو با اشاره به توسعه کیفی این مسابقات بر برگزاری لیگ واترپلو مطابق با استانداردهای جهانی و قوانین فدراسیون جهانی شنا خواستار ارتقا سطح کمی و کیفی فصل جدید این رقابتها شد.

نیک بین تصریح کرد: برگزاری استاندارد مسابقات در استخر های قانونی از فصل گذشته آغاز شده و امیدواریم این مسابقات امسال در شرایط استاندارد و با بهترین وضعیت کیفی برگزار شود که این امر می تواند به ارتقا سطح فنی تیم های ملی کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر افزایش برگزاری مسابقات رده های سنی به منظور توسعه رشته واترپلو تاکید کرد و افزود: این امر می تواند باعث پشتوانه سازی و تقویت تیم های ملی شود و از این طریق می توان زمینه تقویت تیم ملی بزرگسالان کشورمان را فراهم کرد.

در ادامه این نشست محسن رضوانی دبیر فدراسیون شنا، بر برگزاری منظم فصل جدید رقابتهای لیگ برتر واترپلو تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری منظم رقابتهای لیگ برتر می تواند به آماده سازی ملی پوشان و قرار گرفتن آنها در شرایط مسابقه برای حضور در میادین بین المللی کمک شایانی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور قدرتمند نمایندگان کشورمان در رقابتهای جام باشگاههای آسیا را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برگزاری یک لیگ پویا، با نشاط و منظم می تواند به حضور قدرتمند نمایندگان کشورمان در رقابتهای آسیایی کمک کند و امیدواریم امسال با تعیین به موقع میزبان این مسابقات شاهد درخشش نمایندگان کشورمان در این رقابتها باشیم.

image_printپرینت مطلب