بدنبال کاهش رکوردهای ملی هستیم/ مسابقات جهانی تجربه مفیدی است

مربی تیم ملی شنای ایران، هدف از شرکت دو شناگر ایران در یازدهمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان را بهبود رکوردهای ملی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مجید ˈمشتاق عشقˈ با اشاره به حضور دو شناگر کشورمان به نام های ˈافشین عسگریˈ و ˈجمال چاوشی فرˈ در مسابقات مسافت کوتاه ترکیه گفت: هدف اصلی حضور دو شناگر کشورمان در این مسابقات که با حضور بهترین شناگران جهان برگزار خواهد شد، دستیابی به رکوردهای جدید ملی است.

وی افزود: عسگری و چاوشی فر در دو ماده ۵۰ و ١۰۰ متر کرال پشت و پروانه با حریفانشان به رقابت می پردازند و ما انتظار کسب مدال از آنان نداریم.

این مسابقات با حضور شناگران برتر جهان از جمله شناگران کشورهای آمریکا، چین، روسیه، ایتالیا و… برگزار خواهد شد و ما انتظار داریم که این دو شناگر رکوردهای ملی ایران را در این دو ماده بهبود بخشند.

مربی تیم ملی شنای ایران، از آمادگی مطلوب دو شناگر کشورمان خبر داد و اظهار داشت: این دو شناگر از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و شرکت در این مسابقات در افزایش تجارب آنان نقش مهمی خواهد داشت.

ˈافشین عسگریˈ و ˈجمال چاووشی فرˈ دو شناگر ایران در نخستین روز یازدهمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان در مواد ١۰۰ مترکرال سینه و پروانه از صعود به فینال بازماندند.

عسگری و چاوشی فر، امروز پنجشنبه به استراحت می پردازند و روز جمعه در سومین روز مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان در مواد ۵۰ متر پروانه و کرال پشت با حریفانشان به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقات با شرکت ٩۵۰ شناگر از ١۶۰ کشور جهان تا روز ٢۵ آذر در شهر استانبول ترکیه ادامه خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب