برتری جوانان واترپلو ایران در دو دیدار تدارکاتی

تیم واترپلو جوانان ایران در دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های دسته اول باشگاههای کشور به برتری دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم واترپلو جوانان ایران (کمتر از ١٨ سال) که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان استرالیا آماده می کند، در دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های دسته اولی نفت تهران و میرداماد تبریز به پیروزی رسید.

تیم جوانان ایران در نخستین دیدار با نتیجه پرگل ٢١ بر ۵ تیم نفت تهران را شکست داد. شاگردان داود رضا سلطانی در دومین مسابقه تدارکاتی خود با نتیجه ١٣ بر ۵ تیم میرداماد تبریز را بدرقه کردند.

تیم واترپلو جوانان عصر امروز چهارشنبه در سومین دیدار تدارکاتی خود با تیم نفت آبادان دیدار خواهد کرد و روز پنجشنبه نیز به مصاف کوثر رشت خواهد رفت.

قرار است تیم واترپلو جوانان کشورمان درآخرین دیدار تدارکاتی خود روز جمعه با منتخب بازیکنان مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور دیدار کند.

طبق برنامه ریزی کادر فنی، تیم واترپلو جوانان کشورمان در حاشیه مسابقات دسته اول باشگاههای کشور دیدارهای تدارکاتی را مقابل تیم های حاضر در این مسابقات برگزار می کند تا بازیکنان این تیم به هماهنگی و انسجام لازم دست یابند.

در حال حاضر ١۶ بازیکن در اردوی تیم واترپلو جوانان حضور دارند که پس از آخرین دیدار تدارکاتی، سه بازیکن از جمع اردونشینان حذف خواهند شد و این تیم با ١٣ بازیکن تمرینات خود را تا زمان اعزام به مسابقات جهانی در استخر ٩ دی پیگیری خواهد کرد.

تیم واترپلو جوانان ایران (کمتر از ١٨ سال) خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که طی روزهای ١۰ تا ١٩ آذر ماه در شهر برتث استرالیا برگزار خواهد شد، آماده می کند.

image_printپرینت مطلب