برتری نفت وگاز امیدیه وفولاد ماهان سپاهان مقابل حریفان خود

هفته پنجم از دور رفت بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور با برتری نفت وگاز امیدیه وفولاد ماهان سپاهان مقابل حریفان خود به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور ٢١ مهر ماه با انجام ٢ دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های فولاد ماهان سپاهان، و نفت امیدیه مقابل حریفان به برتری دست یافتند.
عصر امروز جمعه فولاد ماهان سپاهان با برتری ٨بر۵ مقابل میزبان خود نفت وگاز گچساران ٨ امتیاز ی شد و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تداوم بخشید،در بازی دیگر تیم نفت وگاز امیدیه نیز ١٢ بر ٨ در اهواز توانست شهرداری خوزستان را شکست دهد و با ٨امتیاز همچنان جایگاه دومی خود در جدول را حفظ کند.
شایان ذکر است هفته پنجم لیگ برتر واترپلو عصر پنجشنبه ٢۰مهر ماه با برگزاری ١ دیدار در شیراز آغاز شد که طی آن تیم انقلاب این شهر مقابل میهمان خود کوثر گیلان به برتری ١۴ بر ٩ رسید و با ۴ امتیاز عنوان سومی جدول را بدست آورد.

رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور با شرکت ٧ تیم ؛ استخر انقلاب فارس، نفت و گاز امیدیه، فولاد ماهان سپاهان، کوثر گیلان، نفت و گاز گچساران، شهید شهبازی زنجان و شهرداری خوزستان برگزار می شود.

image_printپرینت مطلب