برنامه های فدراسیون شنا با قدرت ادامه می یابد/تاکید بر تقویت برنامه های فنی

مدیر اجرایی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فدراسیون پس از تغییر سرپرست، برنامه های خود را همچنان با قدرت ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، محسن سمیع زاده با اشاره به برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی شنا اعزامی به مسابقات گزینشی بازی های المپیک لندن که با نام یادواره حماسه آزادسازی خرمشهر، فردا (پنجشنبه) در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، اضافه کرد: مراسم معارفه و تودیع سرپرست جدید فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، امروز (چهارشنبه) در محیطی آرام، صمیمی و دوستانه برگزار شد. در این مراسم، برانوش نیک بین سرپرست جدید فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بر انسجام و قدرت بیشتر در اجرای برنامه های شنا، شیرجه و واترپلو بر اساس تقویم اجرایی این فدراسیون تاکید کرد و از همین رو تغییری در برنامه های آینده وجود ندارد و به طور خاص، برنامه های فنی تقویت خواهند شد.
ملی پوش اسبق شنای ایران در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه تیم های ملی و اردوهای از پیش تعین شده به قوت خود باقی است و فدراسیون در موارد فنی همچنان بر پیشبرد امور بر اساس کار تخصصی و کارشناسی کمیته های مشورتی شنا، شیرجه و واترپلو تاکید دارد.

image_printپرینت مطلب