بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو ٢٣ تیر آغاز می شود

بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور از ٢٣ تیر ماه جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، دومین جلسه مدیران باشگاههای شرکت کننده در بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو با حضور برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری و اعضای سازمان لیگ برتر و مدیران باشگاههای نفت و گاز گچساران، نفت و گاز امیدیه، هیات شنای تهران، هیات شنای زنجان، هیات شنای گیلان، فولاد ماهان سپاهان و هیات شنای خراسان رضوی برگزار شد و طی آن مقرر شد مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور از ٢٣ تیر ماه آغاز شود و تیمها تا تاریخ ١٧ تیر ماه مهلت دارند تا مدارک نهایی خود را به سازمان لیگ ارسال کنند.

همچنین با پیشنهاد سرپرست فدراسیون و پس از رای گیری آقایان علیزاده و معمار به ترتیب از باشگاه نفت و گاز گچساران و فولاد ماهان اصفهان به عنوان نماینده باشگاهها انتخاب شدند تا در جهت احقاق حقوق باشگاهها، شرکت در مراسم قرعه کشی و سایر تصمیمات مربوط به لیگ شرکت کنند.

در این جلسه همچنین اعلام شد ارسلان مردانی، محمد حافظی و نیما خوشبخت تا زمان اعلام نظر کمیته فنی حق عقد قرارداد با تیم های لیگ برتری را نخواهند داشت. مسئولان سازمان لیگ برتر همچنین نسبت به برگزاری مسابقات در استخرهای استاندارد و استفاده از زمان سنج الکترونیکی تاکید کردند.

image_printپرینت مطلب