تداوم صدرنشینی تیم های تهران و اصفهان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور

دومین روز مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور همچنان با پیشتازی تیم های تهران و اصفهان دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در آغاز دومین روز مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی ١۴-١٣ سال که از دیروز سه شنبه با شرکت ٩ تیم در دو گروه در استخر امجدیه شهر زنجان آغاز شده و در رقابت های صبح امروز چهارشنبه از مرحله مقدماتی، تیم های تهران و اصفهان با برتری مقابل حریفان خود به صدرنشینی در گروه های اول و دوم تداوم بخشیدند.

تهران با برتری ١۴ بر ٣ مقابل زنجان میزبان مسابقات، به دومین پیروزی پیاپی خود در مرحله مقدماتی دست یافت تا خود را به عنوان مدعی قهرمانی این دوره از رقابت ها معرفی کند.

همچنین اصفهان که در صدر گروه دوم قرار داشت با برتری ١٣ بر ٧ مقابل آذربایجان شرقی به دومین پیروزی خود دست یافت تا این تیم نیز دیگر مدعی این مسابقات لقب بگیرد.

در دیگر نتایج صبح امروز قزوین ١۴ بر ٢ گیلان را شکست داد و خراسان رضوی ١٩ بر ٢ مقابل توابع تهران به پیروزی رسید.

این مسابقات بعد از ظهر امروز چهارشنبه پیگیری خواهد شد و طی آن توابع تهران – اصفهان و آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مرحله مقدماتی این مسابقات صبح فردا پنج شنبه با دیدار تیم های خراسان – اصفهان و آذربایجان غربی – توابع تهران به پایان خواهد رسید.

مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور بعد از ظهر روز جمعه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال و معرفی قهرمان این دوره از مسابقات به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب