تمامی بازیکنان به لحاظ فنی مورد ارزیابی قرارگرفتند / فدراسیون برای تیم های پایه برنامه ویژه ای دارد

مربی تیم واترپلو جوانان زیر ١٧ سال گفت: در اردوی فعلی تمامی بازیکنان به لحاظ فنی مورد ارزیابی قرار گرفتند و نفرات برتر به اردوهای بعدی دعوت خواهند شد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، رضا اجاق با اشاره به مرحله نخست اردوی تیم واترپلو جوانان زیر ١٧ سال که از نیمه فروردین ماه در استخر ٩ دی تهران آغاز شده بود و ظهر شنبه ٢۴ فروردین به پایان رسید افزود: در این اردو ٣٢ نفر از برترین بازیکنان کشور در این رده سنی حضور دارند که کادر فنی تمامی بازیکنان را مورد ارزیابی فنی قرار داده است و حضور در تورنمنت پنج جانبه در این خصوص بسیار موثر بود تا آماده ترین نفرات به مراحل بعدی دعوت شوند.
 

 
 
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تغیرات انجام شده در فدراسیون و حضور فردی از خانواده شنا، شیرجه و واترپلو در راس مدیریت این رشته، بی تردید اهمیت توجه به رشته های پایه در دوره جدید در دستور کار قرار دارد چرا که فدراسیون در سال ٩٢ برای تیم های پایه برنامه ویژه ای دارد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: پس از این مرحله برترین نفرات این اردو در یک تورنمنت چتد جانبه داخلی شرکت خواهند کرد تا پس از انجام یک دوره تمرینات تاکتیکی و تکنیکی بازیکنان قابلیت خود را در مسابقات محک بزنند که همین موضوع قطعا در تلاش هرچه بیشتر آنها تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

image_printپرینت مطلب