خسرو امینی: باید از پتانسیل ایران برای میزبانی ها بهره ببریم

خسرو امینی از چگونگی انتخاب به عنوان نایب رئیس کمیته فنی واترپلو و امکان میزبانی ایران در مسابقات بین المللی سخن گفت.

خسرو امینی پس از معرفی به عنوان نایب رئیس کمیته فنی واترپلوی فینا اظهار کرد: انتخابات کرسی های مختلف فدراسیون جهانی به ویژه واترپلو خیلی پیچیده شده بود. خیلی ها برای کسب این کرسی برنامه ریزی کرده بودند، اما در نهایت با کمک خداوند متعال مسئولیت نایب رئیسی کمیته فنی واترپلوی فدراسیون جهانی به من واگذار شد.

وی افزود: با حوزه مسئولیت جدید خود آشنایی کامل دارم زیرا قبلا در آسیا رئیس کمیته فنی بودم. حالا باید به عنوان نایب رئیس کمیته فنی واترپلوی فدراسیون جهانی هم کار را ادامه دهم. قطعا مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته ام. در سطح جهان رئیس فینا نمی تواند به تنهایی کارها را پیش ببرد. خوشبختانه با لونزی رئیس ایتالیایی کمیته فنی واترپلوی فدراسیون جهانی واترپلو رابطه بسیار خوب و دوستانه ای دارم. آن‌قدر کار در سطح فدراسیون جهانی گسترده است و از برنامه ریزی مسابقات المپیک تا تعیین داوران و ناظران بازی های مختلف را شامل می شود که نیاز است که رئیس و نائب رئیس با هم هماهنگ کار کنند.

امینی تاکید کرد: به یاری خداوند در انجام این مسئولیت سنگین هیچ مشکلی نخواهم داشت، اما به هر حال کار بسیار سنگینی را پذیرفتم و خوشحالم اگر بتوان گفت افتخاری برای ورزش ایران به ارمغان آوردم.

نایب رئیس کمیته فنی واترپلوی فدراسیون جهانی با اشاره به امکانات خوب ایران از امکان میزبانی در رویدادهای بین المللی خبر داد و گفت: برای برگزاری مسابقات مردان می توان رایزنی کرد و در تهران میزبانی مسابقات مختلف را گرفت. شرایط استخر شیرودی از نظر برگزاری مسابقات شیرجه و شنا و واترپلو بسیار کامل است. ما سه استخر کامل در مجموعه شیرودی داریم و در هر سطحی بخواهیم مسابقه برگزار کنیم امکانات سخت افزاری لازم را داریم. امیدوارم با همکاری سایر ارگان ها از این پتانسیل برای پیشرفت و توسعه ورزش ایران بهره ببریم.

image_printپرینت مطلب