خوشبخت محروم شد

بر اساس تصمیم کمیته فنی واترپلو نیما خوشبخت تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت ورزشی زیر پوشش این فدراسیون محروم شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بر اساس تصمیم کمیته فنی واترپلو و دستور سرپرست فدراسیون، “نیما خوشبخت” واترپلوئیست دعوت شده به اردوی تیم ملی تا اطلاع ثانوی از حضور در برنامه های تمرینی ملی پوشان محروم شد

نامه کمیته فنی واترپلو و پاسخ سرپرست فدراسیون به شرح زیر است:
سرپرست محترم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو
با سلام و احترام
به استحضار می رساند در طی اردوی تیم ملی واترپلو در زنجان بین کادر فنی تیم ملی واترپلو و آقای نیما خوشبخت از بازیکنان دعوت شده به اردوی مذکور مباحثی پیش آمده است که در صورت سکوت فدراسیون شنا در قبال مسائل پیش آمده، احترام مربیان تیم ملی زیر سوال می رود. با توجه به موارد مشابه در طی سالیان گذشته توسط آقای خوشبخت در مسابقات داخلی و خارجی و همچنین تعهد ایشان در قبال مسائل گذشته خواهشمند است دستورات لازم را در قبال فرد مذکور صادر فرمایید.

جناب آقای غفوری
ریاست محترم کمیته فنی واترپلو
بسیار جای تعجب دارد که ورزشکاری در حدواندازه ی او برای چندمین بار دچار مسائل انضباطی می گردد.
با توجه به مسائل فوق و آخرین حکم کمیته ی انضباطی که به وی بصورت تعلیقی اجازه حضور در فعالیت های واترپلو داده شد،به موجب این نامه نیما خوشبخت تا تشکیل جلسه کمیته انظباطی و تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت ورزشی زیر پوشش این فدراسیون محروم گردند.

محسن رضوانی
سرپرست فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو

لازم به ذکر است که بازیکن نامبرده سال گذشته یکی دیگر از ورزشکاران را مورد ضرب و شتم قرار داده بود و یا در باشگاه های آسیا (حدود پنج ماه گذشته) در کشور کویت در پایان آخرین بازی مشکلاتی را به وجود آورد. دوسال قبل نیز در مسابقات لیگ سراسری واترپلو به مسئولین برگزاری مسابقات توهین کرده بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب